Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

KEM: Reklama sieci Kaufland promowała negatywne stereotypy

  • Autor: wirtualnemedia.pl
  • Data: 05-04-2013, 09:53
Komisja Etyki Reklamy orzekła, że radiowy spot sieci Kaufland, w którym ojciec i syn opowiadają o mamie sprzątającej w domu, promował negatywne stereotypy i niskie wzorce dyskryminujące kobiety - podał portal wirtualnemedia.pl.

Jak podaje serwis, w spocie Kauflandu, którego dotyczyły dwie skargi otrzymane przez Komisję Etyki Reklamy, chłopiec pyta ojca: „Dlaczego to mama odwala w domu całą brudną robotę?", na co ten odpowiada: „Ona sama tak chce, aby mieć czyste sumienie". „Reklama przedstawia kobietę w złym świetle, utrwalając stereotyp kobiety sprzątającej i pracującej w domu" - ocenił jeden ze skarżących.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • blumers 2013-04-05 16:12:40

    OMFG zenada akurat uczepili sie tej reklamy, gdzie byla owa komisja gdy w telewizji reklamowano proszki do prania, plyny do naczyn, czy mleczka do czyszczenia. Tam wystepowaly same kobiety, ktore czyscily, praly i sprzataly. Ludzie gdzie poczucie humoru!!!

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner portalu
  • partner portalu
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!