• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Kim jest Konsument 4.0? Tego dowiemy się już 5 listopada w Warszawie

4 listopada startuje XII edycja FRSiH - konferencji dedykowanej sektorowi spożywczemu i handlowemu oraz HoReCa w Polsce. Debata otwierająca 2. dzień Forum - "Konsument 4.0 w soczewce trendów zmieniającego się świata" - będzie poświęcona wartościom, którymi kieruje się dzisiejszy konsument. Czy ideologia i wartości marki stają się nowym wyznacznikiem jakości? Tego dowiemy się już wkrótce!
  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 30-10-2019, 11:39
Kim jest Konsument 4.0? Tego dowiemy się już 5 listopada w Warszawie
fot. magdarysuje.pl

Główne wnioski w formie graficznej zapisze Magdalena Arażny (magdarysuje.pl). Podczas naszej konferencji "wyłapie" najważniejsze dane, ubarwia je rysunkami i stworzy – na żywo – graficzne notatki, tzw. mapę myśli.

Tematyka debaty to:

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

- Ekologia, technologia, wygoda, inspiracja

- Nie utożsamiam się – nie kupuję. Ideologia i wartości marki istotne dla klienta

- Homo consumenus: kupuję etycznie, więc jestem – potrzeby pokolenia Z

- Strategia gigantów: obsesja na punkcie konsumenta

- Konsumenci przejmują kontrolę, odrzucają produkcję masową, ale chcą bezproblemowo i szybko uzyskać produkty i usługi

W dyskusji poruszającej te tematy usłyszymy opinie: Sławomira Chłonia, prezesa Organic Farma Zdrowia; Jana Domańskiego, dyr. ds korporacyjnych Grupy Eurocash; Beatę Jankowiak, członkini Jeronimo Martins Polska; Dominikę Maison, eksperta EIT Food w obszarze zachowań konsumenckich, profesora psychologii, właścicielkę firmy badań konsumenckich Maison&Partners; Tomasza Michalskiego, członka zarządu Frisco.pl, Wojciecha Muszyńskiego, dyrektora ds. sprzedaży PKN Orlen; Willema Spigta, Sales & Marketing of Beyond Meat, Zandbergen oraz Krzysztofa Trojanowskiego, członka zarządu Stokrotki.

Debatę poprzedzi prezentacja Trendbook'a czyli raportu specjalnego o trendach, które będą kształtowały oblicze branży żywnościowej, detalicznej i gastronomicznej w 2020 roku. Trendbook to autorskie spojrzenie futurologów, ekspertów branży i dziennikarzy na zmiany, które będą nam towarzyszyły. Za najważniejsze uznaliśmy:  #autentyczność, #personalizacja, #noplastic, #healthy2.0, #wegaznim, #respectfood, #bezy, #delivery, #streetfood.

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!