Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Klienci odwrócą się od sklepów dyskontowych?

- Rynek dyskontów w Polsce wzrośnie już niewiele i wkrótce zacznie się stabilizować. Jest to konsekwencja systematycznego bogacenia się polskiego społeczeństwa. Moim zdaniem klienci będą odchodzić od dyskontów co spowoduje, że ten rynek przestanie się wkrótce rozwijać - uważa Ryszard Jaśkowski, zastępca prezesa zarządu Zarząd Krajowego Związku Rewizyjnego Spółdzielni Spożywców Społem. - Jako Społem nie chcemy konkurować z dyskontami o klientów ceną, a jakością produktów i rozpoznawalnością naszej marki - dodaje Ryszard Jaśkowski.


Autor: Łukasz Stępniak, portalspozywczy.pl
Data: 23-04-2008, 15:12

Co prawda w połowie lat 90 Społem zaczęło rozwijać format quasi dyskontowych sklepów pod marką S i powstało ich wtedy ponad 100. Nie były to jednak sklepy dyskontowe według definicji, która realizują na rynku sieci Biedronka czy Lidl. - W naszych sklepach S z pewnymi ograniczeniami został zachowany szeroki wybór towarów, z którego znane są nasze sklepy, a jednocześnie zostały znacznie zmniejszone marże co pozwoliło uzyskać dużo niższe ceny - wyjaśnia Ryszard Jaśkowski.

Spółdzielnie jednak nie rozwijają tego formatu widać to po zmniejszeniu liczby sklepów S ze 100 do 38. - My jako związek niczego nie możemy im narzucić. Sklepy Społem są postrzegane jako placówki osiedlowe z dużym wyborem produktów, po umiarkowanych cenach, a nie jako tani sklep dyskontowy z produktami niższej jakości - mówi Ryszard Jaśkowski. - Nie chcemy bezpośrednio konkurować z dyskontami, które odwiedzają ludzie o niższych dochodach. Naszym celem jest pozyskanie i utrzymanie klientów, którzy szukają produktów wysokiej jakości po przystępnej cenie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.219.31.204
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!