Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Klienci wracają na zakupy do galerii

Chociaż analitycy byli pesymistyczni, mówiąc o tym, że razem z otwarciem galerii wróci do nich zaledwie 35-40 proc. klientów, rynek szybko zweryfikował prognozy, pokazując jak bardzo spragnieni zakupów byli Polacy. Efekt? Już w pierwszym tygodniu działalności centra zaczęły notować footfall na poziomie 60 proc. w porównaniu do tego samego okresu w 2019 roku. Także trzy centra należące do Newbridge znalazły się w gronie najszybciej odrabiających footfall i to na poziomie dużo ponad średnią.

Klienci wracają na zakupy do galerii
Klienci wracaja do galerii handlowych /fot. materiały prasowe

Autor: portalspożywczy.pl
Data: 14-05-2020, 11:02

I tak całe portfolio centrów handlowych Newbridge składające się z Nowych Bielaw, Nowych Czyżyn i Nowej Górnej zanotowało w pierwszym tygodniu po "odmrożeniu" handlu średni footfall na poziomie ponad 80 proc,. w porównaniu z tym samym okresem w 2019 r. Jeszcze lepiej wyniki te kształtują się w poszczególnych centrach.

Najwięcej zyskały Nowe Bielawy. W pierwszym tygodniu, tj. od 4-12 maja, footfall zanotowano tu na poziomie ponad 82 proc., w porównaniu do podobnego przedziału czasowego przed rokiem. W Nowych Czyżynach z kolei liczba ta oscylowała na poziomie ponad 80 proc. Z kolei w Nowej Górnej zanotowano ruch sięgający ponad 77 proc. dotychczasowego.

- Wszystkie trzy centra handlowe Newbridge wróciły z footfall'em znacznie wyższym niż wskazywały na to prognozy, a także znacznie wyższym niż notują dziś obiekty w całej Polsce. Tendencja ta ma charakter rosnący. To dobra wiadomość przede wszystkim dla naszych najemców, którzy z pewnymi obawami wznawiali działalność 4 maja - mówi Elwira Pyrkowska, Asset Manager Newbridge Poland.

Format convenience pomaga

Na tak dobry wynik trzech obiektów wpływ miało kilka czynników. Jednym z nich jest format convenience z dominantą hipermarketu Carrefour, w którym od początku pandemii można było zrobić komfortowo zakupy z uwzględnieniem wszelkich zasad sanitarnych.

Nie bez znaczenia jest także kompaktowość oferty. Obok sklepów spożywczych, klienci znajdują w centrach wszystko, czego potrzeba na co dzień, w tym tak popularne wśród Polaków marki jak RTV Euro AGD, Jysk, Leroy Merlin, Pepco, Rossmann, Vision Express czy Orsay, Carry i Big Star.

- Od 4 maja mamy niemal pełną obsadę sklepów, które mogły się otworzyć – 90% sklepów w naszym portfolio działa! Także restauracje mające możliwość sprzedaży na wynos rozpoczęły działalność. W efekcie, odwiedzający nas klient zastaje kompletną ofertę, aczkolwiek dostępną w nowym rygorze sanitarnym, w którym priorytetem jest zdrowie i bezpieczeństwo - mówi Pyrkowska.

We wdrożeniu tego ostatniego pomógł również format convenience trzech obiektów. Prosty układ centrów handlowych, a także fakt, że ich parkingi znajdują się na świeżym powietrzu znacznie ułatwił wprowadzenie nowych zasad sanitarnych, zarówno w czasach ograniczeń handlu, jak i w ostatnich dniach.

więcej informacji:

Newbridge Poland RSS ALERT    /    Elwira Pyrkowska RSS ALERT    /    galerie handlowe RSS ALERT    /    centra handlowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.232.62.209
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!