Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

Klub Komediowy w nowej kampanii ALDI

Nowa kampania marketingowa sieci sklepów ALDI rusza pod hasłem 1001 powodów, by wpaść do ALDI. Akcja startuje 8 lutego, jej celem jest przypomnienie konsumentom najważniejszych atutów marki, między innymi tych związanych z kategorią świeżych warzyw i owoców, pieczywa i nabiału oraz unikalnych słodyczy, po które najchętniej wracają do sklepów. Powody wskazywane przez sieć w nieoczywisty i zabawny sposób weryfikować będą członkowie Klubu Komediowego na kanale YouTube sieci.

Klub Komediowy w nowej kampanii ALDI
Klub Komediowy w nowej kampanii ALDI / fot. materiały prasowe

Autor: portalspozywczy.pl/informacja prasowa
Data: 08-02-2021, 12:23

ALDI jest pierwszą marką, z jaką Klub Komediowy rozpoczął komercyjną współpracę. Kampanię zapowiadał teaser, który pojawił się 1 lutego w kanałach komunikacji ALDI oraz Klubu Komediowego.

Kampania 1001 powodów, by wpaść do ALDI obecna będzie we wszystkich kanałach reklamowych, które sieć wykorzystywała dotychczas. Dodatkowo na kanale YouTube ALDI pojawi się seria filmów z udziałem Kingi Kosik Burzyńskiej oraz Mateusza Lewandowskiego z Klubu Komediowego, którzy rzucają wyzwanie marce i w atrakcyjny, zaskakujący oraz zabawny sposób sprawdzają, czy rzeczywiście istnieje 1001 powodów, by wpadać do ALDI.

Do tej pory podstawową platformą komunikacji dla kampanii wizerunkowej była dedykowana strona WWW.zawszealdi.pl, gdzie sieć informowała o kolejnych etapach i wynikach Wielkiego Testu Produktów ALDI. Tym razem źródłem informacji będzie kanał YouTube. Tam pokazane zostaną filmowe relacje z odwiedzin Kingi i Mateusza w sklepach ALDI, podczas których sprawdzą oni istnienie 1001 powodów, dla których warto odwiedzać ALDI. Na kanale pojawią się filmy prezentujące wyniki testów dla poszczególnych kategorii asortymentowych – pieczywa, nabiału, warzyw i owoców oraz słodyczy.

Wykorzystane w kampanii nośniki reklamowe obejmują billboardy, spoty radiowe, reklamy internetowe, w social mediach oraz dedykowany kanał na YouTube, którego hostami są Kinga Kosik Burzyńska i Mateusz Lewandowski z Klubu Komediowego.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Aldi RSS ALERT    /    Klub Komediowy RSS ALERT    /    kampania reklamowa RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.236.75.30
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!