• partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Kobiety napędzają rynek SMS i e-commerce w Polsce

Kobiety napędzają rynek SMS i e-commerce w Polsce. Blisko 82 proc. Polek twierdzi, że SMS z promocją zachęciłby je do wizyty w sklepie. Ponad 40 proc. kobiet jest zainteresowanych otrzymywaniem SMS-ów o promocjach i rabatach.
  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 23-10-2014, 14:35

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Z raportu Komunikacja SMS w Polsce wynika, że 67 proc. kobiet codziennie wysyła SMS-y, a 16 proc. robi to kilka razy w tygodniu. Średnio co trzecia Polka wysyła powyżej 50 SMS-ów tygodniowo. Eksperci od lat mówią, że kobiety są bardziej aktywne w wykorzystywaniu komunikacji SMS oraz częściej niż mężczyźni korzystają z usług mobilnych. Ponad 21 proc. ankietowanych pań posiada smartfona, a blisko połowa w ostatnich 12 miesiącach zainstalowała aplikację mobilną.

Ponad 40 proc. kobiet jest zainteresowanych otrzymywaniem SMS-ów o promocjach i rabatach. To cenne informacje dla podmiotów z branży e-commerce oraz dla tradycyjnych sklepów, ponieważ 8 na 10 ankietowanych Polek twierdzi, że SMS Premium z informacją o promocji zachęciłby je do zakupów.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Butik 2014-10-27 13:28:00

    Wcale się nie dziwię! Dlatego właśnie nasza firma postawiła na współpracę z serwersms. Nasi klienci, głównie kobiety, są bardzo zadowolone z takiej formy komunikacji z Nami.

    Odpowiedz
  • Marta_sali 2014-10-31 16:03:00

    handel internetowy w Polsce coraz bardziej staje się rynkiem sprzedaży mobilnej. Warto o tym poczytać w najnowszym raporcie mgeneratora o tym jak właściwie mcommerce działa w praktyce.

    Odpowiedz
  • KingaS 2014-11-06 21:42:15

    No pewnie, że sms jest super narzędziem marketingowym! I może być wykorzystywany nie tylko do informowania o promocjach. Ja np. prowadzę studio urody i wysyłam klientkom też przypomnienia o wizycie, a klientki mogą wcześniej na tę wizytę zapisać się poprzez sms :) Super wygodne, dla obu stron. Nawet z czystej ciekawości fajnie sobie poczytać przykładowe zastosowania sms marketingu, które ja znalazłam na stronie firmy SerwerSMS.pl.

    Odpowiedz
  • Sebastian 2014-11-08 22:12:57

    i męskie podejrzenia są udowodnione naukowo xD mój szef był tego świadomy, dlatego też postawił na taka formę promocji, opłaciło mu się, a sms za 3 gorsze, śmieszne pieniądze. jak dla mnie powinni wygrać ekomersy, głosowałem na nich!

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!