Kolejne lokale w sieci Green Way
- Autor: Puls Biznesu
- Data: 26-02-2008, 12:33
- To przełomowy moment - uważa Marek Chudzik, współwłaściciel sieci. Twierdzi, że nie ma żadnej tajemnicy sukcesu. Jest zagospodarowana nisza. - W tym sektorze nie ma tłoku. On panuje tam, gdzie zarabia się na alkoholu, tytoniu, fastfoodowym jedzeniu. Biznes wciąż wierzy, że można zarobić tylko na ludzkiej dążności do destrukcji, dając ludziom to, co ich zabija. I ma rację, lecz ta racja na szczęście nie dotyczy całego rynku - przekonuje.
Jerzy Szkolnicki, prezes spółki Green Way dodaje: - Świat w swej pozytywnej logice po prostu zmierza ku wegetarianizmowi.
A z nim chciałoby zmierzać coraz więcej obrotnych Polaków. Green Way w Londynie? Możliwe. Prezes sieci dostaje zapytania o licencję z Wielkiej Brytanii, a także i od tych, którzy chcieliby nad Wisłą zainwestować zarobione funty. Na razie sieć barów buduje swoją markę, liczy na miasta powyżej 200 tys. mieszkańców. No, chyba że w Zakopanem. Tam czas już zamienić baraninę od bacy na szparagi.
Obecnie w siedzi siała 35 barów Green Way, trzy sklepy z pieczywem ekologicznym Bio Piekarnia Ziarno oraz dwa sklepy z produktami ekologicznymi Green Way Market.
- Pomoc KE dla Ukrainy zagrozi polskiemu drobiarstwu?
- Wpływ wojny na rynek żywnościowy przejawia się na kilku płaszczyznach
komentarze (0)