Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Kolporter inwestuje w ekrany multimedialne

Dzięki współpracy Kolportera z firmą Make Sense Media DOOH w 205 salonikach prasowych i salonach Top-Press uruchomiono na monitorach telewizyjnych emisję materiałów reklamowych, najświeższych informacji, prognozy pogody oraz bieżących kursów walut.


Autor: portalspozywczy.pl / pr
Data: 13-11-2013, 13:25

Ekrany zainstalowane w punktach własnej sieci handlowej są dla Kolportera dodatkowym kanałem komunikacji z klientami. 

- Blok programowy emitowany przez Make Sense Media DOOH traktujemy również jako narzędzie reklamy i autopromocji, będące alternatywą dla ulotek reklamowych czy gazetek promocyjnych - mówi Piotr Lech, menadżer ds. promocji w Departamencie Sieci Własnej Kolportera.

- Reklama w miejscu sprzedaży jest bardzo skuteczna, ponieważ wykorzystuje gotowość klientów do kupowania. Kolporter to kolejna firma, z którą podjęliśmy współpracę. Możemy już oferować reklamy na monitorach w prawie 1000 miejscach w całej Polsce - podkreśla Lorenz van der Stam, prezes Make Sense Media DOOH.

Ekrany zostały zainstalowane w salonikach prasowych i Top-Pressach zlokalizowanych w galeriach i pasażach handlowych, a także na stacjach warszawskiego metra.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Kolporter RSS ALERT    /    Top-Press RSS ALERT    /    Make Sense Media DOOH RSS ALERT    /    ekrany multimedialne RSS ALERT    /    saloniki prasowe RSS ALERT    /    salony prasowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.230.154.129
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!