• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Kolporter.pl odnotował wzrost sprzedaży

W listopadzie i grudniu 2008 roku sklepy internetowe kolporter.pl, iperfumy.pl oraz czerwonamaszyna.pl zanotowały wzrost zamówień w porównaniu z końcówką 2007 roku.
  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 30-01-2009, 13:41

Pomimo mało optymistycznych danych, płynących zza granicy trudno chyba mówić, iż kryzys dotknął polski e-handel - mówi Robert Sołkiewicz pełnomocnik zarządu ds. strategii i rozwoju e-biznesu Kolporter SA. - Ilość zamówień, rosła szybciej niż obroty, co było spowodowane spadkiem średniej wartości pojedynczego zamówienia. Wzrost liczby kupujących w sieci, pozwala utrzymać wzrosty sprzedaży nawet jeżeli statystyczny klient ogranicza wydatki pod wpływem doniesień o pogorszeniu się koniunktury - dodaje.

Przedstawiciele sklepu iperfumy.pl zanotowali wzrost obrotów o ok. 100%. Jeszcze szybciej rosła liczba zamówień. O ok. 10% spadła natomiast średnia wartość pojedynczego zamówienia. - W okresie przedświątecznym zanotowaliśmy mocną zwyżkę sprzedaży, pomimo faktu wyraźnego osłabienia się polskiej waluty, co z kolei miało przełożenie na ceny produktów importowanych. - komentuje Piotr Wójcik marketing manager iperfumy.pl - Trudno więc mówić o jakimkolwiek kryzysie, jeśli w sposób niekwestionowany rośnie sprzedaż produktów luksusowych, jakimi niewątpliwie są perfumy - dodaje.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Wzrosty zanotowała również czerwonamaszyna.pl. W listopadzie i grudniu 2008 r. liczba zamówień wzrosła tu o 47%, a obroty o 41%, w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej. - My również nie odczuwamy oznak kryzysu - mówi Anna Zasada z czerwonamaszyna.pl - Polski e-commerce nie osiągnął jeszcze poziomu podobnego do tego w gospodarkach rozwiniętych jak Niemcy, czy Wielka Brytania i ma przed sobą długą drogę rozwoju. Dlatego pomimo niepokojących doniesień zza granicy zachowujemy umiarkowany optymizm. Sprzedaż powinna rosnąć, choć być może nieco wolniej niż w ostatnich latach - podsumowuje.

więcej informacji:

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!