Kolporter podsumował pierwsze półrocze
- Autor: dlahandlu.pl
- Data: 12-07-2017, 11:38

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
– Utrzymujemy dobrą dynamikę, zarówno jeśli chodzi o otwarcia nowych punktów, jak i rozwój oferty. Przede wszystkim jednak staramy się być jeszcze bliżej klienta i możliwie jak najszybciej reagować na jego oczekiwania. To przynosi efekty – widzimy m.in. wzrost ilości kupujących. Nasze saloniki się zmieniają, dziś około 20% naszej oferty to nowe produkty i usługi. Tradycyjny asortyment – prasa, artykuły tytoniowe, doładowania, bilety – nadal stanowi podstawową bazę towarową saloniku, ale coraz większe znaczenie mają nowości ofertowe – mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera.
W pierwszym półroczu 2017 r. w sieci Kolportera pojawiły się m.in. nowe karty podarunkowe, zdrowe przekąski (bezcukrowe i bezglutenowe), doładowania do platform cyfrowej dystrybucji gier – Steam i Origin, nowe nominały doładowań do konsol X Box i PlayStation. Cała sieć została również objęta ofertą biletów podróżnych blisko 170 przewoźników autobusowych, busowych i kolejowych. Kolporter poszerzył także ofertę biletów na imprezy sportowe, podpisując umowę z klubami piłkarskimi Wisła Płock i Śląsk Wrocław.
komentarze (0)