Kolporter: Tegoroczny okres wakacyjny był satysfakcjonujący pod kątem sprzedaży
- Autor: portalspozywczy.pl
- Data: 09-10-2017, 13:19

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Spółka przeanalizowała zarówno sprzedaż tytułów, jak i ilość wakacyjnych nowości w poszczególnych kategoriach. W lipcu i sierpniu 2017 r. na rynek trafiło najwięcej nowych kolekcji (20), czasopism edukacyjnych (18), czasopism dla pań (16), kolekcji naklejek (14) i czasopism dla dzieci (13).
– Najchętniej kupowanymi wydawnictwami podczas tegorocznych wakacji były czasopisma dla pań, ale tuż za nimi uplasowały się krzyżówki. Okazuje się, że nie brakuje miłośników jolek, swatek, ukośników, panoramicznych i szarad. Co ciekawe, z analiz prowadzonych w sieci naszych saloników prasowych, wynika, że po krzyżówki chętnie sięgają nie tylko najstarsi klienci, ale także coraz większa grupa młodszych. Wygląda na to, że ten rodzaj rozrywki umysłowej przeżywa swój renesans – mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera.
komentarze (0)