Kolporter zlikwidował sieć sklepów spożywczych "Dobry Wybór". Będzie nowy projekt?
Spółka Kolporter Sieci Handlowe rozwiązała umowy franczyzowe ze ok. 30 handlowcami, którzy działali pod szyldem sieci sklepów spożywczych "Dobry Wybór" - dowiedział się portalspozywczy.pl. Częśc umów firma wypowiedziała już wiosną tego roku.

O zawieszeniu działalności „Dobrego Wyboru" zdecydowały wyniki finansowe sieci. - Nie satysfakcjonowały nas przychody uzyskiwane przez sklepy - wyjaśnia Maciej Topolski, rzecznik prasowy Grupy Kapitałowej Kolporter.
Przedstawiciel firmy zapowiada jednak, że Kolporter nie rezygnuje z tej marki, a jedynie pracuje nad jej ulepszeniem. - Nie rezygnujemy z marki „Dobry Wybór". Ostatnie miesiące wykorzystaliśmy do pracy nad ulepszeniem poprzedniej koncepcji, która nie spełniała naszych oczekiwań. Już za kilka miesięcy rozpoczniemy testowanie nowego konceptu sklepów - mówi Maciej Topolski.
