Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Handel

Konsumenci zmienią funkcję firm spożywczych i agrobiznesu?

  • Autor: Olimpia Wolf, portalspozywczy.pl
  • Data: 05-03-2021, 10:48
Pandemia koronawirusa zmieniła zachowania konsumentów. Jakie obecnie mają potrzeby i jak to wpływa na handel detaliczny oraz marki spożywcze?
Konsumenci zmienią funkcję firm spożywczych i agrobiznesu?
ekonomiczny poniedziałek
Konsumenci zmienią funkcję firm spożywczych i agrobiznesu? / fot. shutterstock

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Podczas 12 miesięcy pandemii konsumenci chętnie kupowali żywność w internecie, deklarowali wsparcie dla polskich produktów oraz starali odżywiać się prozdrowotnie. Priorytetem było bezpieczeństwo, co przełożyło się m.in. na wzrost sprzedaży produktów pakowanych. Kluczowym tematem stała się odporność.

Jak obecnie kształtują się potrzeby konsumentów i co marki spożywcze mają im do zaproponowania? Firma Mintel prognozuje, że w 2021 roku i w kolejnych latach marki z branży żywności, napojów i gastronomii zaoferują konsumentom chwile wytchnienia dzięki produktom opartym na rytuałach i recepturom wzmacniającym efekt odprężających działań.

Dalsza część artykułu (84%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!