Korczowa Dolina chce być lepiej rozpoznawalna na Ukrainie
Centrum Handlu Korczowa Dolina chce zwiększyć rozpoznawalność i odwiedzalność centrum ze strony ukraińskiej - informuje serwis Polish Market.
Działające od sierpnia 2011 roku, Centrum Handlu Korczowa Dolina, największy obiekt handlowy na granicy z Unią Europejską, z końcem 2011 roku zmieniło strukturę własności i planuje intensywne działania promujące obiekt na Ukrainie. Większościowym udziałowcem spółki Korczowa Dolina został Robert Karczewski, posiadający wieloletnie doświadczenie w realizacji logistycznych i przemysłowych obiektów deweloperskich.
Między innymi zmieniono nazwę Korczowej Doliny na Centrum Handlu. Pod koniec grudnia uruchomiono sklep spożywczy sieci Biedronka, cieszący się dużym zainteresowaniem wśród klientów z Ukrainy. Na trasie Medyka - Centrum Handlu Korczowa Dolina kursuje bezpłatna linia autobusowa dla osób przekraczających granicę na przejściu pieszym w Medyce.
W lutym rozpocznie się kampania w stacjach radiowych, na portalach internetowych oraz w prasie po stronie ukraińskiej, promującą ofertę najemców Korczowej Doliny. Działania te będą powtarzane cyklicznie.
Centrum Handlu Korczowa Dolina powstało w strefie ruchu bezwizowego - 2 km od największego przejścia granicznego z Ukrainą w Korczowej - przy najdłuższej trasie transeuropejskiej E40 oraz autostradzie A4, głównym szlaku komunikacyjnym łączącym Europę Zachodnią z Ukrainą - przypomina Polish Market.
Przeczytaj także:
Centrum Handlu Korczowa Dolina zmieniło właściciela. W planach nowe inwestycje
