Korona Kielce niemal zupełnie skomercjalizowana
Na trzy miesiące przed otwarciem Galeria Korona Kielce jest już w 90 proc. skomercjalizowana. W galerii znajdzie się ok. 160 lokali handlowo - usługowych. Otwarcie obiektu przewidziane jest na 16 maja.
Łączna powierzchnia Galerii Korona Kielce to 93 tys. m. kw., z czego powierzchnia handlowo - usługowa zajmie blisko 37 tys. m. kw.
W Korona Kielce znajdzie się ok. 160 lokali handlowo - usługowych. Libra Project, odpowiedzialna za komercjalizację obiektu, podpisała umowy najmu z najbardziej liczącymi się firmami. Wśród najemców będą marki, których do tej pory nie było w Kielcach i województwie świętokrzyskim.
Galeria Korona Kielce jest jedynym centrum handlowym w województwie, do którego zdecydowały się wejść wszystkie brandy Grupy Inditex. Znajdą się tutaj: największy salon Zara, Pull and Bear, Bershka, Stradivarius oraz pierwsze w Kielcach salony Massimo Dutti, Oysho i Zara Home. Dla Royal Collection, Intersportu, supermarketu Piotr i Paweł oraz Smyk Megastore otwarcie lokalu w galerii również będzie debiutem na ziemi świętokrzyskiej.
W Galerii Korona Kielce otwarte zostanie 9-salowe Multikino, które pomieści 1500 widzów. Ogromny potencjał śródmiejskiej galerii dostrzegła również sieć Pure Health & Fitness, która otworzy lokal w najwyższym standardzie platinum z basenem. Jako uzupełnienie sportowej propozycji swoją działalność zainicjuje tu KLUB SQUASH KORONA.
W food courcie oraz na poziomie -1 powstanie łącznie 16 lokali: restauracji, lodziarni i kawiarni renomowanych sieci takich jak KFC, Piramida, Subway, czy Carte D`Or, a także biznesów, reprezentowanych przez lokalnych przedsiębiorców. - Udało nam się podpisać umowy z potentatami, którzy najczęściej jako powód swojej pozytywnej decyzji wymieniali trzy czynniki: najlepsza lokalizacja w mieście , sąsiedztwo ciekawych brandów oraz optymalna wielkość obiektu sprzyjająca zakupom. Okazuje się jednak, że swoją szansę dostrzegli także lokalni biznesmeni, którzy w Galerii Korona Kielce zadebiutują z autorskimi projektami - wyjaśnia Iwona Pękalska, z firmy Libra Project.
