Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Koronawirus: Dobre praktyki i kurs online dla e-commerce w czasie zagrożenia epidemicznego

Akademia Allegro w związku z obecną sytuacją w kraju przygotowała kurs online dla sprzedających na Allegro, w którym doradza m.in. jak obecnie prowadzić działalność i radzić sobie z problemami, które mogą się pojawiać oraz jak chronić siebie i pracowników przed zagrożeniem związanym z ekspansją koronawirusa.

Koronawirus: Dobre praktyki i kurs online dla e-commerce w czasie zagrożenia epidemicznego
Allegro doradza jak obecnie prowadzić działalność i radzić sobie z problemami wz. z koronawirusem. fot. pixabay.com

Autor: portalspozywczy.pl/informacja prasowa
Data: 16-03-2020, 11:01

W ramach platformy edukacyjnej Akademia Allegro przygotowała kurs online dla przedsiębiorców, w którym dzieli się dobrymi praktykami i zasadami dotyczącymi funkcjonowania sprzedawców na Allegro w sytuacjach nadzwyczajnych, takich jak obecne zagrożenie epidemiologiczne koronawirusem.

Sytuacja związana z ekspansją koronawirusa w Polsce ma wpływ na wszystkie dziedziny życia. Firmy handlujące na Allegro po raz pierwszy na tak dużą skalę muszą zmierzyć się z wieloma problemami związanymi z prowadzeniem działalności gospodarczej. Odpowiednie wsparcie mogą znaleźć już teraz, nie wychodząc z biura czy z domu. 

- Przygotowaliśmy kurs online składający się z 8 lekcji, materiałów video i artykułów, które można znaleźć na platformie edukacyjnej Akademii Allegro. Kurs zawiera informacje na temat tego jak prowadzić bezpiecznie działalność handlową na Allegro, na co zwrócić uwagę obsługując klientów oraz podczas kontaktów z dostawcami. W materiałach znajdują się także odpowiedzi na pytania o to, jak chronić swoje środowisko pracy i zminimalizować możliwość zarażenia się wirusem, a także dobre praktyki pracy zdalnej – informuje Allegro. 
 
- Akademia Allegro powstała nie tylko po to, aby edukować klientów i sprzedawców w codziennych zakupach, ale także w sytuacjach trudnych. Zdajemy sobie sprawę, że większość naszych sprzedawców spotyka się z taką sytuacją w e-commerce po raz pierwszy, dlatego chcemy podzielić się wiedzą naszych ekspertów. To ważne np. w sytuacji przygotowania firmy do świadczenia sprzedaży, kiedy realizacja zamówień i dostaw jest utrudniona, a także pod kątem udostępniania kupującym wiarygodnych informacji. Powstanie kursu związane jest także z zakazem prowadzenia sprzedaży maseczek i innych artykułów higienicznych. Wprowadziliśmy nowe zapisy w regulaminie, aby dostosować się do specustawy i jest to jedno z miejsc, w których o tym informujemy – czytamy w informacji. 
 
Kurs przygotował zespół z obszaru komercyjnego i edukacji merchantów przy wsparciu zespołu obsługi klienta. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

handel RSS ALERT    /    e-commerce RSS ALERT    /    Allegro RSS ALERT    /    e-handel RSS ALERT    /    przedsiębiorczość RSS ALERT    /    sklepy internetowe RSS ALERT    /    handel internetowy RSS ALERT    /    koronawirus RSS ALERT    /    koronawirus w Polsce RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.29.190
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!