Koszyk cen dlahandlu.pl: Piotr i Paweł nie dotrzymuje cenowo kroku konkurentom
W ciągu roku niższe ceny notowaliśmy w Polomarkecie, podobne jak rok temu w Stokrotce. Natomiast sieć Piotr i Paweł, która przez lata odcinała się od słowa "delikatesy", utrzymując supermarketowy poziom cen, w 2018 roku wystrzeliła z podwyżkami rzędu 30-40 zł w ujęciu rdr - wynika z analizy Koszyka cen dlahandlu.pl.

W sklepach z logo Polomarket zakup 50 produktów z Koszyka to wydatek 283 - 284,5 zł, co oznacza podwyżkę zaledwie o 1 zł na przestrzeni ostatniego 1,5 miesiąca.
W ostatni weekend za Koszyk 50 produktów w Intermarche płaciliśmy od 285 zł na Górnym Śląsku do 301,5 zł w Warszawie w porównaniu z wydatkiem od 288 do 299,5 w styczniu br.
Sieć Stokrotka zaproponowała 50 produktów z Koszyka w cenie od 289 do 292 zł czyli o 7-9 zł drożej niż w styczniu br. (282 do 283 zł).
W sieci Mila podobne zakupy można zrobić płacąc od 291,5 do 300,5 zł w porównaniu do 291-292 zł, w styczniu br.
Z kolei w Piotrze i Pawle za 50 produktów z Koszyka płacimy od 307 zł do 320 zł. To kolejny miesiąc, gdy ceny w Piotrze i Pawle galopują.
Więcej na dlahandlu.pl.
