Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

Koszyk cen dlahandlu.pl: Sklepy osiedlowe z wyższymi cenami warzyw, owoców i nabiału

- Ceny w sklepach osiedlowych wzrosły od początku roku na skutek podwyżek cen warzyw: papryki i pomidorów ale także nabiału. Co oznacza, że sklepy franczyzowe idą zgodnie z trendem panującym na całym rynku detalicznym, na którym od początku roku rozpanoszyły się podwyżki cen żywności - wynika z badania Koszyka cen dlahandlu.pl.

  • Źródło dlahandlu.pl

Autor: www.dlahandlu.pl
Data: 27-04-2017, 21:09

W sieci Lewiatan (Eurocash) za zakup 50 towarów z Koszyka Cen dlahandlu.pl trzeba zapłacić od 288 zł we Wrocławiu do 333, zł w Trójmieście. Na początku 2017 roku ceny w sieci Lewiatan wahały się od 274,29 zł w Lublinie do 330,38 zł w Warszawie. W sieci Lewiatan wyższe ceny obowiązują m.in. na banany, pomidory (14,15 zł/kg), paprykę (max. 18,90 zł/kg).

Franczyzowa sieć Carrefour Express (Carrefour) zaproponowała ceny od 294 zł w Bydgoszczy do 349,5 zł w Warszawie. W trakcie ostatniego badania ceny w sieci Carrefour Express wahały się od 299 zł na Górnym Śląsku do 333,35 zł w Warszawie. W sieci Carrefour Express podwyżki objęły m.in. pieczywo, nabiał ale także słodycze i alkohole. W Carrefour Express w ostatnim tygodniu pomidory kosztowały max. 12,99 zł/kg zaś papryka max. 15,99 zł/kg.

Sieć Freshmarket (Żabka Polska) proponuje obecnie koszyk 50 produktów w cenie od 325 zł na Górnym Śląsku do 364 zł w Trójmieście. Na początku 2017 roku ceny w sieci Freshmarket wahały się od 310,29 zł na Górnym Śląsku do 337,25 zł we Wrocławiu. Na przestrzeni ostatnich miesięcy podrożały najbardziej pomidory i papryka oraz szynka. Na przestrzeni roku zaś podrożał także nabiał: ser i masło. Papryka kosztowała max. 18,49 zł/g, zaś pomidory 15 zł/kg.

Różnice cenowe pomiędzy poszczególnymi miastami w przypadku sklepów osiedlowych są największe i zmieniają się najczęściej (w porównaniu do innych formatów sklepów). Wynika to przede wszystkim z formy prowadzenia placówek (franczyza) i mniejszego formatu sklepów, co automatycznie wpływa na węższą ofertę (więcej zamienników w koszyku, brak niektórych badanych towarów).

Więcej na dlahandlu.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

ceny owoców i warzyw RSS ALERT    /    ceny nabiału RSS ALERT    /    koszyk cen RSS ALERT    /    Freshmarket RSS ALERT    /    Carrefour Express RSS ALERT    /    Lewiatan RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.236.245.255
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!