Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Koszyk cen: Dyskonty walczą na promocję śledzi

  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 19-12-2012, 13:28
W okresie przedświątecznym sieci dyskontowe starają się wzmocnić swój wizerunek cenowy promocyjną ofertą hitów świątecznych, takich jak śledzie czy pomarańcze. Niska oferta cenowa na ten asortyment ma przełożyć się na postrzeganie sieci także w odniesieniu do innych grupach produktowych. I tak w grudniu 650g matjasów w oleju kosztowało w Biedronce 5,41 zł, w Aldim - 6,69 zł, Lidlu -7,77 zł i Netto - 9,73 zł, zaś 1 kg pomarańczy od 2,49 zł w Netto do 3,49 zł w Biedronce. Pomimo tych różnic cały rachunek za zakupy 50 produktów z Koszyka, we wszystkich badanych sieciach dyskontowych oscyluje wokół 250 zł.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

A oto szczegółowe wyniki grudniowego badania Koszyka cen dlahandlu.pl:

W ubiegły piątek sieć Lidl zaproponowała zakupy 50 produktów z Koszyka w cenie 247,85 zł we wszystkich miastach. Miesiąc temu podobne zakupy w tej sieci kosztowały od 253 zł w Lublinie do 256 zł w większości badanych miast. Oznacza to, że sieć na przestrzeni miesiąca obniżyła ceny o ok. 5-8 zł. Różnica w cenie wynika głównie z tańszej oferty na matjasy śledziowe w oleju, które jako produkt świąteczny sprzedawane są w promocyjnej cenie.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!