Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Koszyk cen: Frisco.pl chce być jak Tesco

  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 27-03-2013, 11:02
Rozpiętość cenowa w formacie sklepów internetowych wzrosła z 70 zł pod koniec lutego do 80 zł obecnie. Liderami cenowymi są nadal piotripawel.pl oraz auchandirect.pl. Obydwa sklepy choć mają różny model biznesu (koszty dostawy i polityka cenowa) spotykają się na podobnym poziomie licząc całkowity koszt dostarczenia zakupów w domu - ok. 263 zł. Na niższą półkę cenową chcą wskoczyć delikatesy frisco.pl, które w ciągu miesiąca zeszły z cenami o ok. 30 zł i kształtują swoją politykę cenową w odniesieniu do e-sklepu prowadzonego przez sieć Tesco.

Sieć Piotr i Paweł zaoferowała zakupy za 262,87 zł, czyli na poziomie z końca lutego 2013 roku. Przy takiej kwocie sklep oferuje darmową dostawę, co daje mu 1. miejsce wśród najtańszych sklepów internetowych, dostarczających produkty spożywcze.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

W Auchandirect.pl za zakup 50 produktów z koszyka dlahandlu.pl zapłacimy 243,55 zł, czyli o 4 zł mniej niż pod koniec lutego. Do zakupów trzeba doliczyć koszt dostawy, który wynosi 19,90 zł. Razem daje to kwotę ok. 263 zł i 2. miejsce na liście sklepów, oferujących najtańsze zakupy przez internet.

W sklepie Hipernet24.pl zakupy 50 produktów z koszyka dlahandlu.pl to wydatek rzędu 274,63 zł, czyli o 7 zł więcej niż pod koniec lutego. Do ceny zakupów trzeba doliczyć co najmniej 15 zł za dostawę, co podwyższa całkowity koszt do ok. 289 zł.

W Alma24.pl podobne zakupy kosztują 286,86 zł, czyli o 14 zł mniej niż dwa tygodnie temu i o 5 zł mniej niż pod koniec stycznia 2013 roku.

26 marca e-sklep Frisco.pl przedstawił ofertę na poziomie 281,97 zł przy czym jest to całkowity koszt zakupów, bo od 250 zł sklep proponuje darmową dostawę. Oznacza to obniżkę cen o blisko 30 zł przy zakupie 50 produktów na przestrzeni ostatniego miesiąca. Przecena ta związana jest z rozpoczęciem akcji porównania cen w sklepie frisco.pl wobec konkurencyjnego Tesco.pl. Dotychczas standardowe ceny we frisco.pl przy zakupie 50 poroduktów wahały się w graniach 300 zł.

Ceny w e-sklepie Tesco kształtują się na poziomie 281,47 zł czyli o 3 zł drożej niż pod koniec lutego. Z kosztami dostawy od 0,98 zł do 9,98 zł w zależności od pory dnia całkowity koszt zakupów zamyka się kwotą ok. 291 zł.

Zakupy za 287,14 zł można zrobić w sieci Alma24.pl i jest to jedynie o 50 groszy więcej niż pod koniec lutego. Oznacza to, że Alma24.pl utrzymuje stabilny poziom cen.

Sklep foodini.pl oferuje Koszyk 50 produktów w cenie 344,78 zł, czyli o 13 zł więcej niż pod koniec lutego 2013 roku, a jednocześnie o 33 zł drożej niż pod koniec stycznia. Jest to całkowity koszt zakupów, gdyż powyżej 50 zł sklep oferuje darmową dostawę.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Tobi 2013-09-11 21:41:39

    Od pół roku kupuje tylko na frisco.pl a testowałem już i tesco i almę i piotra i pawła , koszyk mój zawsze wychodził tam najtaniej i przede wszystkim warzywa i owoce były świeże a nie podwiędniędnięte jak w innych sklepach online

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner portalu
  • partner portalu
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!