Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Koszyk cen: Lidl najtańszy dzięki mega promocji

Strona 2 z 2
  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 20-09-2012, 12:43

Sieć Biedronka zaproponowała w tym tygodniu Koszyk 50 produktów w cenie 246,34 zł względem 247,20 zł w sierpniu, czyli na stabilnym poziomie.

Z kolei w sieci Aldi oferta na zakupy 50 produktów z Koszyka kształtuje się na poziomie 252,29 zł, przy czym na sumę tę składają się zarówno ceny produktów świeżych: owoców, warzyw, nabiału, pieczywa oraz średnich cen typowych dla formatu dyskontowego w kategoriach, takich jak chemia i kosmetyki, używki, tłuszcze i słodycze. Zastąpienie cen marek własnych średnimi spowodowało wzrost cen o ok. 12 zł względem badania z sierpnia (240-243 zł). Trzeba zaznaczyć, że sieć Aldi, mając najmniejszą ofertę produktów brandowych spośród sieci dyskontowych obecnych w Polsce dotychczas z założenia miała przewagę cenową. Wprowadzenie cen średnich zamiast cen marek własnych daje szansę na porównywalność oferty tej sieci z innymi dyskontami, choć rozwiązanie to nie jest idealne, gdyż pokazuje jedynie potencjalny poziom cen w Aldim.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Koszyk cen dlahandlu.pl uwzględnia ceny 50 produktów brandowych, a w przypadku ich braku produkty zamienne, lub średnie cen. Informacja o tym zaznaczana jest w tabeli dodatkową cyfrą, która rozwija się w pełny opis mówiący, jaki produkt został wybrany do badania. W wypadku, gdy produkt występuje w sklepie w innej gramaturze niż przyjęta w projekcie i podana na stronie, cena jest przeliczana do wskazanej wielkości, np. 1 litr, 1 kilogram, itp.  

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • @cz 2012-09-20 23:46:00

    Moim zdaniem odbiega to Państwa badanie mocno od jakichkolwiek realiów.. no ale robi się je zwykle pod tego, kto to finansuje... Sieć, która raptem 7 dni w miesiącu handluje 10% taniej, od razu przez 31 jest o 10% tańsza? Łatwo wyliczyć, że jeśli faktycznie to jedynie o 2,5 % w skali miesiąca... Poza tym, skoro badacie Państwo kiełbasę czy mleko o podobnej gramaturze i z założenia o podobnej jakości (składzie).. to kogo to interesuje czy jest to pikok, milsani, czy łaciate? Widać ewidentnie dla jednych fory, dla innych ńiezrozumiałą dysjryminację.

    Odpowiedz
  • piotrek 2012-10-11 22:53:28

    Dokladnie, w calosci podpisuje sie pod opnia mojego poprzednika. Jak mam w ogole rozumiec usredniona cene? Panstwo chyba faktycznie dostaliscie kase od ktorejs sieci, ktorej najwyrazniej nie podobaly sie ostatnei rankingi. Powinni Panstwo jako rzetelni dziennikarze i konsumenci porownywac jakosci produktow i ich ceny polkowe, a nie wartosc marek samych w sobie. W przeszlosci z duzym zaciekawieniem sledzilem Panstwa badania, teraz sprowadzili je Panstwo do nic nieznaczacej zabawy liczbami. Zenada.

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner portalu
  • partner portalu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!