Kultowy Vibovit podbija świat
Vibovit, ikona rodzimej polskiej marki, jest liderem rynkowym w kategorii multiwitamin dla dzieci. Teraz podbija kolejne rynki europejskie. W Czechach i Słowacji jest już także nr 1.

Vibovit obecny jest na polskim rynku od ponad 40 lat. Marka jest liderem w kategorii multiwitamin dla dzieci, posiadając ponad 35 proc. udziałów rynkowych.
Polska jakość podbiła serca mam i dzieci w krajach takich jak: Czechy, Slowacja, Węgry, Włochy, Belgia. Marka Vibovit w przeciągu pierwszych 6 miesięcy stała się liderem w kategorii multiwitamin w Czechach (48,5%) oraz na Słowacji w ciągu 2 miesięcy (45,6%). Również w Belgii Vibovit® zdobył 15% rynku zaledwie w 5 miesięcy.
- Vibovit to marka niezwykła, tworzona od podstaw z zamysłem wspierania zdrowia najmłodszych. Teraz podbija świat - mówi Michał Nitka, General Manager Central & Eastern Europe w TEVA, firmy, która jest obecnie w posiadaniu tej kultowej marki.
Obecnie Vibovit to cała gama suplementów diety: Vibovit Bobas (od 2. do 4. roku życia), Vibovit Junior, Uczeń, Vibovit Literki Żelki i Vibovit Dino Żelki i Vibovit Goal (przeznaczone dla dzieci od 4. do 12. roku życia) w różnych, owocowych smakach oraz Vibovit Max Odporność żelki o smaku czarnego bzu, który w składzie, oprócz witamin, zawiera rutynę. Vibovit Tran Norweski otrzymał w 2015 roku pozytywną opinię Centrum Zdrowia Dziecka.
