• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Kurczy się amerykański rynek handlowy

W tym roku zamkniętych zostanie nawet 200 tys. sklepów i 3 tys. centrów handlowych, a ponad 12 proc. powierzchni handlowej nie będzie wynajęte - wynika z badań firmy Strategic Resource Group, do których dotarła Rzeczpospolita.
  • Autor: Rzeczpospolita
  • Data: 26-03-2009, 08:38
Kurczy się amerykański rynek handlowy

Analitycy są zgodni, że w tym roku zniknie z rynku 200 tys. sklepów, najwięcej w historii. Co prawda plany inwestycyjne branży opiewają na 105 tys. nowych placówek, ale i tak jest to liczba najniższa w ciągu ostatnich lat - w 2008 r. przybyło ich 125 tys. - informuje Rzeczpospolita.

Wiele firm nie jest w stanie kontynuować walki o klienta kosztem dalszego obniżania cen, dlatego woli zamykać nierentowne lokalizacje. Z rynku tylko w tym roku zniknie nawet 3 tys. galerii handlowych.

Branżowe National Association of Realtors spodziewa się, że w tym roku stawki za wynajem powierzchni handlowej w galeriach spadną o 7,3 proc. wobec 2 proc. w 2008 r. Poziom pustostanów w tego typu obiektach wzrośnie też o 12,7 proc. Zagrożone są zwłaszcza lokalne centra, których upadek może spowodować bankructwo kilku kluczowych najemców.

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • polonista 2009-03-26 08:51:15

    amrykański - nie znam tego rynku

    Odpowiedz
  • polonista 2009-03-26 08:51:47

    amrykański - nie znam tego rynku

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!