Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Handel

Legendarna sieć handlowa chce przyciągnąć młodych. Stawia na nowe technologie

  • Autor: op. AT
  • Data: 30-05-2023, 16:27
Platforma logistyczna oferująca szybkie dostawy Stuart wspiera sieć sklepów Społem w Szczecinie, gwarantując szybkie, cyfrowo zarządzane dostawy miejskie. W ramach współpracy niezależna flota kurierów zrealizowała do tej pory prawie 2 tysiące zamówień, przyczyniając się do wzrostu wartości koszyka zakupowego o ok. 10 proc.
Legendarna sieć handlowa chce przyciągnąć młodych. Stawia na nowe technologie
Sieć Społem chce przyciągnąć młode pokolenie. fot. shutterstock

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Stuart cyfryzuje dostawy od sieci Społem

Marka Społem obecna jest na polskim rynku od ponad stu pięćdziesięciu pięciu lat i jest doskonale znana wielu pokoleniom. Klienci firmy od dłuższego czasu byli zainteresowani korzystaniem z opcji zakupów z dostawą do domu. Dziś, dzięki połączeniu technologii XXI wieku z tradycją, Społem w Szczecinie z powodzeniem dociera do nowego pokolenia konsumentów, wzmacniając relację z dotychczasowymi klientami marki. Firma regularnie odnotowuje wzrost sprzedaży w nowym kanale.

– Zależało nam na pozyskaniu nowych klientów, otwartych na korzystanie z nowoczesnego kanału zakupów, a także zaproponowaniu alternatywy stałym klientom. W naszym mieście logo Stuart zauważalne jest już od dłuższego czasu, co świadczy o tym, że marka cieszy się w Szczecinie dużą popularnością. Dotychczas oferowaliśmy zamówienie zakupów z odbiorem osobistym, ale wszystko zmieniło się kilka miesięcy temu, gdy zaczęliśmy współpracę ze Stuart. Do tej pory zrealizowaliśmy razem prawie 2 tysiące zamówień pod drzwi odbiorcy, zwiększając wartość koszyka zakupowego o 10 proc. w stosunku do zamówień z odbiorem osobistym. Nasi klienci cenią sobie punktualną i szybką dostawę, możliwość śledzenia statusu zamówienia i bezproblemową pomoc podczas wnoszenia zakupów do mieszkania. Cieszymy się, że Stuart odpowiada na wszystkie te potrzeby – mówi Mariusz Rewkowski, Główny Analityk ds. Handlu firmy Społem.

Jak Stuart dostarcza zakupy ze Społem?

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!