Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Lidl, Biedronka, Carrefour i Kaufland wydały w tydzień blisko 26 mln zł na reklamę

  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 19-05-2017, 12:34
Jak podaje portal Dlahandlu.pl drugi tydzień maja obfitował w telewizji w reklamy sieci spożywczych. Według danych Nielsena sporo na ten cel przeznaczyły cztery sieci: Lidl (9 897 530 zł), Biedronka (5 510 930 zł), Carrefour (5 415 638 zł) oraz Kaufland (5 139 650 zł). Ich łączne wydatki to aż 25,9 mln zł.
Lidl, Biedronka, Carrefour i Kaufland wydały w tydzień blisko 26 mln zł na reklamę
fot. shutterstock

Lidl od lat króluje w wydatkach reklamowych. Biedronka pojawia się w nich od czasu do czasu. Sieć Carrefour zwiększyła swoją obecność w reklamie przy okazji kampanii, w której główną rolę odgrywa Napoleon. Natomiast Kaufland pojawia się takich zestawieniach bardzo rzadko.

Według danych firmy Nielsen za kwiecień 2017 r. sieć Lidl wydała na reklamę w telewizji 44 147 075 zł, a Biedronka 29 811 868 zł.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

więcej dlahandlu.pl

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!