Wydatki na reklamę sieci handlowych

W okresie od stycznia do września br. spożywcze sieci handlowe wydały na reklamę w mediach tradycyjnych (bez internetu) 1,86 mld zł (dane cennikowe, Kantar, bez rabatów). Było to 4,3 proc. więcej niż w tym samym okresie 2021 roku.

Liderem wydatków na reklamę pozostaje Lidl Polska mimo że zredukował budżet o 17,3 proc. - z 628,22 mln zł do 519,4 mln zł. Sieć sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska) – wicelider zestawienia – przeznaczyła na wsparcie reklamowe 242,6 mln zł, czyli 2,6 proc. więcej niż przed rokiem. Podium zamyka Kaufland Polska z nakładami reklamowymi w kwocie 193,7 mln zł, mniejszymi rok do roku o 4,1 proc.

Czytaj więcej na Wirtualnemedia.pl

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl