Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Lidl, Biedronka, Tesco, Kaufland wydają najwięcej na reklamę

  • Autor: press.pl
  • Data: 30-07-2015, 21:53
W pierwszej połowie 2015 roku pięciu największych reklamodawców spośród super- i hipermarketów przeznaczyło na reklamę 659 mln zł - wynika z danych cennikowych Kantar Media cytowanych przez serwis press.pl.

To o 20,9 proc. więcej, niż w pierwszym półroczu 2014 roku. Liderem jest Lidl Polska. Jak wynika z danych cennikowych Kantar Media, pięć największych sieci handlowych wydało od stycznia do czerwca br. na reklamę w mediach (telewizja, dzienniki, magazyny, outdoor, indoor, radio, kino) 659 mln zł. Lider - Lidl Polska na promocję przeznaczył 252,8 mln zł. To o 7,6 proc. więcej, niż w tym samym okresie ub.r. 

Drugim największym reklamodawcą jest Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci sklepów Biedronka, który jednak o 14,3 proc. ograniczył budżet na promocję - do 115,5 mln zł. 

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

O ponad połowę (55,4 proc.) względem pierwszego półrocza ub.r. wzrosły wydatki na promocję Tesco Polska - do 63,3 mln zł.

Listę największych reklamodawców w tym segmencie rynku, z bardzo dużym wzrostem wydatków na promocję, zamykają: Kaufland Polska - 50,2 mln zł (wzrost o 70,2 proc.) i Carrefour Polska - 48 mln zł (wzrost o 219,3 proc.).

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!