Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

Lidl, Biedronka, Tesco, Kaufland wydają najwięcej na reklamę

W pierwszej połowie 2015 roku pięciu największych reklamodawców spośród super- i hipermarketów przeznaczyło na reklamę 659 mln zł - wynika z danych cennikowych Kantar Media cytowanych przez serwis press.pl.


Autor: press.pl
Data: 30-07-2015, 21:53

To o 20,9 proc. więcej, niż w pierwszym półroczu 2014 roku. Liderem jest Lidl Polska. Jak wynika z danych cennikowych Kantar Media, pięć największych sieci handlowych wydało od stycznia do czerwca br. na reklamę w mediach (telewizja, dzienniki, magazyny, outdoor, indoor, radio, kino) 659 mln zł. Lider - Lidl Polska na promocję przeznaczył 252,8 mln zł. To o 7,6 proc. więcej, niż w tym samym okresie ub.r. 

Drugim największym reklamodawcą jest Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci sklepów Biedronka, który jednak o 14,3 proc. ograniczył budżet na promocję - do 115,5 mln zł. 

O ponad połowę (55,4 proc.) względem pierwszego półrocza ub.r. wzrosły wydatki na promocję Tesco Polska - do 63,3 mln zł.

Listę największych reklamodawców w tym segmencie rynku, z bardzo dużym wzrostem wydatków na promocję, zamykają: Kaufland Polska - 50,2 mln zł (wzrost o 70,2 proc.) i Carrefour Polska - 48 mln zł (wzrost o 219,3 proc.).

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Lidl RSS ALERT    /    Biedronka RSS ALERT    /    wydatki reklamowe sieci handlowych RSS ALERT    /    Tesco RSS ALERT    /    Kaufland RSS ALERT    /    Carrefour RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.236.62.49
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!