Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Lidl chce, aby Polacy kupowali świeże warzywa i owoce w jego sklepach

Polacy jedzą zbyt mało warzyw i owoców i według badań tylko 7 proc. Polaków je owoce i warzywa do każdego posiłku. Kupują je za to chętnie na bazarkach i na rynkach.

Lidl chce, aby Polacy kupowali świeże warzywa i owoce w jego sklepach
Lidl rusza z promocją konceptu Ryneczek Lidla, fort. Lidl

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 09-04-2015, 08:22

Według badania zleconego przez Komisję Europejską Polacy są największymi zwolennikami zakupów na bazarkach i ryneczkach w całej Unii Europejskiej.

Niemal połowa z nas najczęściej kupuje tam owoce i warzywa, choć średnia w UE wynosi 33 proc. Szukamy tam przede wszystkim wysokiej jakości produktów, zwłaszcza żywnościowych.

Część Polaków deklaruje, że kupuje na bazarach, ponieważ mają pewność, że produkty tam zakupione są świeże i krajowej produkcji.

W ten trend wpisuje się koncept Ryneczek Lidla, który jest miejscem dla wszystkich poszukujących świeżych owoców i warzyw. Ryneczek Lidla oferuje ponad 90 różnych produktów dostarczanych do sklepów codziennie, także w niedzielę.

Zwiększającą się świadomością konsumentów oraz globalnym trendem eko widoczne są także na Ryneczku Lidla.

Pod marką Biotrend w Lidlu znajdziemy takie produkty jak: ziemniaki, cebule, cytryny, banany, jabłka, a sezonowo także pomarańcze, czy truskawki. Produkty te pochodzą ze specjalnych, certyfikowanych upraw, w ramach których nie wykorzystuje się oprysków chemicznych, nawozów sztucznych, stymulatorów wzrostu, modyfikacji genetycznych oraz konserwantów. Dzięki temu bio-owoce
i bio-warzywa są w pełni naturalne, co ma szczególne znaczenie w diecie najmłodszych. Dziś produkty Biotrend stanowią najbardziej korzystną na polskim rynku ofertę żywności BIO pod względem relacji jakość – cena.

Lidl wspiera też polskich sadowników. Poprzez zaangażowanie w kampanię Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji „Jem bo Polskie” Lidl przyczynia się do popularyzacji polskich jabłek wśród swoich klientów. Dzięki tym działaniom sieć wraz z innymi podmiotami zrzeszonymi w ramach organizacji poprawiła notowania jabłek z polskich sadów. W 2014 roku sprzedaż tych owoców w Lidlu osiągnęła dwucyfrowy wzrost w stosunku do analogicznego okresu w 2013 roku.

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Obecnie w wielu krajach Europy istnieje ponad 9000 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 500.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

świeże warzywa i owoce w dyskontach RSS ALERT    /    Jem bo polskie RSS ALERT    /    owoce RSS ALERT    /    owoce i warzywa RSS ALERT    /    bazary RSS ALERT    /    Lidl Polska RSS ALERT    /    świeże warzywa i owoce w Lidlu RSS ALERT    /    produkty świeże w Lidlu RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 184.72.102.217
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!