Lidl chce inspirować i uczyć klientów eksperymentów w kuchni
- Autor: portalspozywczy.pl
- Data: 02-09-2015, 14:52
Lidl Polska rozpoczyna nową odsłonę kampanii marketingowej. Wraz z gospodarzami – Dorotą Wellman i Karolem Okrasą – marka zaprosi Polaków do swojej knajpki o znanej już nazwie „kuchnialidla.pl”, w której będzie inspirować do gotowania i poszukiwania nowych smaków w kuchni.
Dorota Wellman i Karol Okrasa w kampanii reklamowej sieci Lidl
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
W ramach kampanii powstanie innowacyjny format w konwencji talk show „Dorota, Karol i Goście”, gdzie znana dziennikarka i profesjonalny kucharz wraz z zaproszonymi gośćmi będą w kuchni gotować, a także o kuchni rozmawiać.
Dalsza część artykułu (95%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium".
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
komentarze (1)
Żenada
Odpowiedz