Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole

Property Forum - na żywo

RETRANSMISJA SESJI

18-19 września 2023

Największa konferencja o rynku nieruchomości w Polsce

Magazyny na wysokich obrotach. Trendy, wyzwania i zmiany, na które musi być gotowy rynek magazynowy w Polsce

Handel

Lidl chce zwiększyć sprzedaż w weekendy

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 21-09-2015, 08:17
Lidl stara się ściągnąć do swoich sklepów większą liczbę klientów na sobotnie i niedzielne zakupy. Sieć wprowadziła specjalną ofertę promocyjną "Wielkie weekendowe zakupy w Lidlu", w ramach której na kilka wybranych produktów mocno obniża ceny. Sprzedaż w weekendy wspiera także nowa kampania z Dorotą Wellman i Karolem Okrasą.
Lidl chce zwiększyć sprzedaż w weekendy
Sklep sieci Lidl; fot. shutterstock.com

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Dotychczas Lidl znany był z tygodniowych akcji tematycznych, teraz - już od pewnego czasu - oferuje klientom promocje weekendowe. Lidl pokazuje swoją specjalną ofertę w gazetkach handlowych, jednocześnie prowadzona jest kampania m.in. w rozgłośniach radiowych.

Weekendowe promocje doskonale dopełniają się z nowym konceptem promocyjnym sieci, który ruszył z początkiem września. W ramach kampanii powstał innowacyjny format w konwencji talk show „Dorota, Karol i Goście”, gdzie dziennikarka Dorotą Wellman i profesjonalny kucharz Karol Okrasa wraz z zaproszonymi gośćmi gotują i dyskutują w Kuchni Lidla m.in. o jedzeniu, kulturze gotowania i zwyczajach kulinarnych poszczególnych narodów.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!