Lidl chce zwiększyć sprzedaż w weekendy
- Autor: www.portalspozywczy.pl
- Data: 21-09-2015, 08:17

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Dotychczas Lidl znany był z tygodniowych akcji tematycznych, teraz - już od pewnego czasu - oferuje klientom promocje weekendowe. Lidl pokazuje swoją specjalną ofertę w gazetkach handlowych, jednocześnie prowadzona jest kampania m.in. w rozgłośniach radiowych.
Weekendowe promocje doskonale dopełniają się z nowym konceptem promocyjnym sieci, który ruszył z początkiem września. W ramach kampanii powstał innowacyjny format w konwencji talk show „Dorota, Karol i Goście”, gdzie dziennikarka Dorotą Wellman i profesjonalny kucharz Karol Okrasa wraz z zaproszonymi gośćmi gotują i dyskutują w Kuchni Lidla m.in. o jedzeniu, kulturze gotowania i zwyczajach kulinarnych poszczególnych narodów.
komentarze (0)