Z przeprowadzonych badań wynika, że aż 54% Polaków interesuje się produktami o udowodnionym pozytywnym wpływie na zdrowie. Ci, którzy dbają o zdrową dietę, coraz częściej wybierają produkty bez konserwantów, barwników, wzbogacone o witaminy. Zwracają też uwagę na obniżoną zawartość tłuszczu i soli. Sięgają po produkty pełnoziarniste, bez dodatku glutaminianu i z obniżoną zawartością cukru. Ponadto już co trzeci Polak wybiera produkty ekologiczne, co drugi oczekuje większego ich wyboru w sklepach, a ponad 1/3 gotowa jest płacić za eko-żywność więcej. Badania pokazują, że 30% naszych rodaków jest ciekawych nowości i otwartych na odkrywanie. Jeszcze 5 lat temu naturalność żywności liczyła się dla 14% badanych. Dziś już 47% Polaków przywiązuje do niej wagę.

A zatem przyszedł czas na nową propozycję Lidla. Sieć proponuje nową kampanię marketingową „TRADYCYJNIE czy NOWOCZEŚNIE?” z udziałem Karola Okrasy i Darii Ładochy.

„Zdajemy sobie sprawę, że dania przyrządzane w zaciszu domowej kuchni nie mogą być już wyłącznie smaczne – mają nie tylko zaspokajać głód, ale także potrzeby wyższego rzędu. Czas odkryć zupełnie inny świat świadomego gotowania ­­– humusu, tofu, soków jednodniowych, koktajli z jarmużu i zdrowych przekąsek. Z drugiej strony nadal cenimy tradycyjną kuchnię i dania oraz produkty, które znamy jeszcze z dzieciństwa. Nową koncepcją zmuszamy do myślenia, jaka jest nasza kuchnia – tradycyjna czy nowoczesna? W odpowiedzi na postawione pytania pomogą dwaj ambasadorzy – dobrze nam znany Karol Okrasa i blogerka - Daria Ładocha“ – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska.

Nową ambasadorką kampanii obok Karola Okrasy zostanie Daria Ładocha – blogerka, miłośniczka zdrowego żywienia, ekspertka z dziedziny żywienia dzieci i zdrowej kuchni dla dorosłych.

Wraz z początkiem lutego 2017 roku Lidl Polska, po półtora roku intensywnych działań, kończy kampanię marketingową „Dorota, Karol i Goście”. Poprzez tę kampanię Lidl pokazał Polakom, że gotowanie to nie tylko pasja, ale także fantastyczny sposób na spędzenie czasu z innymi, na rozmowę z bliskimi czy po prostu świetną zabawę w otoczeniu rodziny i przyjaciół.

W nowej kampanii TRADYCYJNIE czy NOWOCZEŚNIE? Karol Okrasa zaprezentuje swoje tradycyjne przepisy w zupełnie nowy, niespotykany sposób. ludzie będą czerpać radość ze wspólnych rodzinnych posiłków oraz spędzanego razem czasu. Daria Ładocha wie, że jedzenie to nie tylko smak - jedzenie to przede wszystkim funkcjonalność. Daria i Karol konfrontując swoje postawy i podejście do jedzenia, pomogą nam znaleźć odpowiedź na pytanie: tradycyjnie czy nowocześnie? Oboje będą co tydzień inspirowali nowymi, ciekawymi pomysłami na tradycyjne i nowoczesne dania, zaś Lidl będzie dostarczał nowe produkty, odpowiadając jednocześnie na oczekiwania, trendy, diety i zwyczaje żywieniowe.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl