Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Lidl dziękuje pracownikom w nowej kampanii

Lidl Polska z okazji zbliżających się świąt dziękuje swoim pracownikom za pracę podczas ostatniego roku, który przyniósł wiele wyzwań. W kampanii „Jesteśmy wdzięczni” sieć zwraca uwagę na pozorne detale w pracy, które czynią ją czymś zupełnie wyjątkowym. Kampania to podziękowanie za codzienne działania – uprzejmość, dbanie o bezpieczeństwo klientów oraz zaangażowanie. Kampania jest prowadzona wewnątrz firmy oraz zewnętrznie: w radiu, telewizji, internecie oraz w outdoorze.

Lidl dziękuje pracownikom w nowej kampanii
Lidl dziękuje pracownikom w nowej kampanii, fot. materiały prasowe

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 14-12-2020, 11:47

Dobiegający końca rok 2020 to okres wielu wyzwań – również dla branży handlowej oraz pracowników sklepów. Sieć Lidl Polska od początku obserwuje bieżącą sytuację i nieustannie wprowadza nowe rozwiązania mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa jej pracownikom oraz klientom. Celem i misją Lidl Polską jest zapewnienie klientom – bez względu na okoliczności – dostępu do wysokiej jakości produktów w niskiej, atrakcyjnej cenie. Sieć świadoma jest, jak bardzo zaangażowani w codzienną pracę są pracownicy, dlatego z myślą o nich przygotowała kampanię – „Jesteśmy wdzięczni”. 

– Docenienie w obecnych czasach ma jeszcze większe znaczenie. Naszymi działaniami chcemy podkreślić, że jesteśmy  wdzięczni pracownikom za ich codzienną pracę. Są naszymi bohaterami. Wiemy, jak dużo wysiłku oraz zaangażowania wkładają w to, aby codzienne zakupy były dla milionów Polaków bezpieczne oraz odbywały się bez zakłóceń. W ramach podziękowań już w listopadzie wręczyliśmy pracownikom bony świąteczne, teraz wyrażamy naszą wdzięczność przy pomocy nowej kampanii – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications and CSR Lidl Polska. 

Bohaterami nowej kampanii Lidl Polska są ambasadorzy marki – pracownicy, którzy na co dzień pracują w sklepach. Sieć zwraca uwagę na detale codziennej pracy, które w obecnej sytuacji są niezmiernie istotne: zachowanie dystansu społecznego oraz dbanie o bezpieczeństwo, ale także uprzejmość i uśmiech. Kampania startuje 14 grudnia br. oraz potrwa 3 tygodnie. Nośnikami kampanii są: radio, telewizja, internet oraz nośniki zewnętrzne.  Na potrzeby kampanii powstała też dedykowana podstrona internetowa: https://kariera.lidl.pl/dziekujemy-pracownikom. 

Benefity dla pracowników 

Pracownicy Lidl Polska otrzymują atrakcyjne wynagrodzenie – wyższe od średnich zarobków w handlu, a także szereg dodatkowych benefitów jak np. prywatna opieka medyczna Medicover, karta Multisport oraz ubezpieczenie grupowe. Ponadto w lipcu br. sieć uruchomiła nowy  Program Wsparcia Pracowników. Dzięki niemu pracownicy i ich rodziny otrzymują profesjonalną pomoc, ponieważ porad udzielają wysoko wykwalifikowani specjaliści z doświadczeniem zawodowym w obszarze finansów, prawa i  psychologii.

więcej informacji:

Lidl RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    praca w handlu RSS ALERT    /    pracownicy RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.208.73.179
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!