Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Lidl: Ekrany z pleksi, skrócone godziny otwarcia sklepów, premie dla pracowników

Aktualna sytuacja jest wyzwaniem dla wielu branż, w tym również handlowej. Obecnie podstawową odpowiedzialnością sieci Lidl Polska jest zapewnienie możliwości dokonywania zakupów, dbając przy tym o szczególną ochronę pracowników. Firma na bieżąco reaguje na zaistniałą sytuację oraz podejmuje działania mające zapewnić bezpieczeństwo pracownikom i klientom. Godziny funkcjonowania sklepów aktualnie są skrócone do godziny 21:00.

Lidl: Ekrany z pleksi, skrócone godziny otwarcia sklepów, premie dla pracowników

Zespół sieci Lidl Polska intensywnie pracuje, aby zapewnić ciągłość dostaw i funkcjonowanie sklepów przy jednoczesnym zachowaniu jak najwyższych standardów bezpieczeństwa. Sieć opracowała procedury zapewniające możliwość stałej, nieprzerwanej pracy centrów dystrybucyjnych oraz sklepów. Dzięki bliskiej współpracy z dostawcami sklepy mogą być otwarte w standardowych godzinach oraz są zatowarowywane na bieżąco. Istotne są również działania profilaktyczne – postępowanie według zaleceń Ministra Zdrowia, wytycznych Głównego Inspektora Sanitarnego czy Światowej Organizacji Zdrowia. 

– Ten pełen wyzwań czas wymaga od nas wszystkich podejmowania niestandardowych działań oraz decyzji. Oprócz ważnego celu, jakim jest zapewnienie dostępności artykułów spożywczych i przemysłowych, bardzo istotne jest również szczególne dbanie o bezpieczeństwo i zdrowie ponad 20 tysięcy pracowników oraz naszych klientów. Niezmiernie ważna jest również solidarność i współpraca, dlatego prosimy wszystkich, aby dbali o siebie oraz wspierali się – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications, Lidl Polska. 

W Lidlu jest czysto na co dzień 

Dla sieci niezmiernie istotne jest zachowanie najwyższych standardów czystości – zarówno na co dzień, ale również w sytuacjach wyjątkowych. Wszystkie sklepy sieci są objęte tzw. planami czyszczenia, które wskazują, w jakie dni tygodnia odbywa się czyszczenie elementów wyposażenia stałego sklepów. Każdego dnia przed otwarciem sklepu ma miejsce porządkowanie całej sali sprzedaży. Codziennie alejki sklepowe czyszczone są nawet 10 razy dziennie. Na koniec dnia pracownicy sprzątają strefę kas oraz salę sprzedaży. Szczególna uwaga przykładana jest do stref artykułów świeżych, gdzie prezentowane są owoce, warzywa, odpieki oraz produkty chłodnicze. Wózki w sklepach myte są systematycznie. Ich czyszczenie regulowane jest procedurami wewnętrznymi, a wózki myte są przez wyspecjalizowane firmy dysponujące odpowiednimi środkami. 

Z kolei pieczywo „Chrupiące z pieca” jest udostępniane klientom za pośrednictwem przeszklonych regałów, które zabezpieczają produkty przed zanieczyszczeniem, a także zapewniają dłuższą świeżość. W obecnej sytuacji niezmiernie ważne jest, aby każdy z nas, wybierając pieczywo, korzystał z jednorazowych rękawic, które są dostępne przy regałach z pieczywem. W sklepach o konieczności korzystania z rękawic informują naklejki na regałach z pieczywem oraz komunikaty głosowe emitowane w sklepach. 

Ochrona pracowników 

więcej informacji:

Lidl RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    koronawirus RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.204.202.44
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!