W grudniu 2017 r. udział Aldi w całym brytyjskim rynku spożywczym wzrósł do 6,8 proc., z 6 proc. rok wcześniej, a Lidl do 5 proc. z 4,4 procent w grudniu 2016 r.

W zeszłym tygodniu Aldi informował o 15-procentowym wzroście sprzedaży w Wielkiej Brytanii w grudniu i o przekroczeniu łącznej rocznej sprzedaży w Wielkiej Brytanii i Irlandii powyżej 10 miliardów funtów. Natomiast Lidl ogłosił wczoraj plany budowy nowego magazynu w Luton.

Wśród „wielkiej czwórki” – czterech największych sieci handlowych w Wielkiej Brytanii – najszybciej rosło Tesco. W ciągu 12 tygodni do końca grudnia sprzedaż w sieci wzrosła o 3,1 proc. Według danych Kantar, był to najszybszy wzrost sprzedaży, jaki odnotował detalista od czerwca i a spowodowany był 6,4-proc. wzrostem sprzedaży klasycznej marki Tesco.

Więcej na dlahandlu.pl.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl