Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Lidl i Biedronka z mniejszymi wydatkami na reklamę

  • Autor: wirtualnemedia.pl
  • Data: 12-07-2022, 10:47
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w czerwcu 2022 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej zmniejszyły się o 16,33 proc.  Lidl i Biedronka mocno ograniczyły wydatki reklamowe - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Lidl i Biedronka z mniejszymi wydatkami na reklamę
Lidl i Biedronka mocno ograniczyły wydatki reklamowe. Zdjęcie ilustracyjne, fot. shutterstock

Jaka firma wydała najwięcej na reklamę?

Najwięcej na reklamę w telewizji - 79,15 mln zł - w czerwcu 2022 roku wydała firma Aflofarm. Jej wydatki spadły rok do roku o 13,06 proc. Kolejne miejsca zajęły: Natur Produkt Pharma (61,83 mln zł; w dół o 1,64 proc.) i Pepsico (61,35 mln zł; + 66,14 proc.).

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Lidl i Biedronka mniej wydają na reklamę

Za podium został Lidl Polska, w przypadku którego wydatki zmalały jednak z 81,3 przed rokiem do 47,6 mln zł w czerwcu br. W czołowej dziesiątce rankingu Nielsena znalazły się: Polpharma (45,4 mln zł), Volkswagen Group (45,2 mln zł), Reckitt Benckiser (44,2 mln zł), Kompania Piwowarska (43,9 mln zł), Carlsberg (42 mln zł) i Ferrero (41,8 mln zł).

Dopiero na 18. miejscu sklasyfikowane zostało Jeronimo Martins Polska. Właściciel Biedronki zmniejszył wydatki na reklamę w telewizji w omawianej perspektywie czasu z 55,8 mln zł do niespełna 29,6 mln zł.

Więcej w serwisie wirtualnemedia.pl

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!