Lidl i Biedronka z mniejszymi wydatkami na reklamę
- Autor: wirtualnemedia.pl
- Data: 12-07-2022, 10:47

Jaka firma wydała najwięcej na reklamę?
Najwięcej na reklamę w telewizji - 79,15 mln zł - w czerwcu 2022 roku wydała firma Aflofarm. Jej wydatki spadły rok do roku o 13,06 proc. Kolejne miejsca zajęły: Natur Produkt Pharma (61,83 mln zł; w dół o 1,64 proc.) i Pepsico (61,35 mln zł; + 66,14 proc.).
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Lidl i Biedronka mniej wydają na reklamę
Za podium został Lidl Polska, w przypadku którego wydatki zmalały jednak z 81,3 przed rokiem do 47,6 mln zł w czerwcu br. W czołowej dziesiątce rankingu Nielsena znalazły się: Polpharma (45,4 mln zł), Volkswagen Group (45,2 mln zł), Reckitt Benckiser (44,2 mln zł), Kompania Piwowarska (43,9 mln zł), Carlsberg (42 mln zł) i Ferrero (41,8 mln zł).
Dopiero na 18. miejscu sklasyfikowane zostało Jeronimo Martins Polska. Właściciel Biedronki zmniejszył wydatki na reklamę w telewizji w omawianej perspektywie czasu z 55,8 mln zł do niespełna 29,6 mln zł.
Więcej w serwisie wirtualnemedia.pl
Powiązane tematy:
-
Gang Bystrzaków już wkrótce w Biedronce. Zastąpi kultowe Słodziaki
-
Które sklepy będą otwarte w długi weekend sierpniowy?
-
Biedronka powraca z piwną promocją 12+12 gratis. Tylko 13 sierpnia
-
Limity w kolejnej sieci: cukier po 5,50 zł. Można kupić maksymalnie 3 kg
-
Promocja na piwo w Lidlu: 4+4 gratis dziś do końca dnia
-
Pracownicy Biedronki chcą 500 zł podwyżki. Jeronimo Martins odpowiada
-
Harry Potter nawiedza Lidla. W ofercie nie tylko szkolne akcesoria
-
Powierzchnia handlowa rośnie. Zyskują obiekty convenience
-
Czesi chętnie robią w Polsce zakupy. "Każda wizyta to oszczędność"
-
Drożyzna zmienia zachowania zakupowe. Czy oszczędzamy na żywności?
komentarze (0)