Lidl i Rossmann wydają na reklamę po 6 mln zł tygodniowo
Tydzień wcześniej Lidl wydał podobną kwotę - 6 842 847 zł. Wtedy w zestawieniu marek z największymi wydatkami zabrakło Rossmanna, ale pojawiły się Biedronka (6 195 342 zł) oraz Tesco (4 455 493 zł).
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Trzy tygodnie wcześniej (29 maja - 4 czerwca) sieć Lidl przeznaczyła na reklamę w telewizji 4 783 976 zł, czyli prawie o połowę mniej niż tydzień wcześniej (9 300 355 zł). Biedronka wydała 4 488 722 zł (8 912 483 zł tydzień wcześniej).
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
Powiązane tematy:
-
Akcesoria i gry logiczne dla psów w Lidlu. Światowy Dzień Psa
-
Lidl rozszerza sieć o kolejne dwa sklepy
-
Lidl obiecuje chronić polskie rodziny przez inflacją. O co chodzi?
-
Widzowie wściekli na TVN. Czy media powinny zrezygnować z reklam Leroy Merlin i Auchan?
-
Lidl otwiera energooszczędny i ekologiczny sklep w Warszawie
-
Te lody kupisz tylko w Lidlu. Nowe smaki od 20 czerwca
-
Lidl zatrudnił 170 osób z Ukrainy. Ile zarobią?
-
Nowość w Lidlu: mule w białym winie z polskiej Winnicy Niemczańskiej
-
Długi weekend: Jak są czynne Carrefour, Kaufland, Intermarche, Żabka i Polomarket?
-
Piwo za darmo i niższe ceny produktów na grilla w znanej sieci handlowej
- Transport zboża z Ukrainy. Trudne "wąskie gardła"
- Firmy spożywcze i handlowe w I półroczu: przejęcia, inflacja, wojna
komentarze (0)