Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Lidl i Rossmann wydają na reklamę po 6 mln zł tygodniowo

  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 23-06-2017, 10:07
Według danych Nielsena, w drugim tygodniu czerwca sieć Lidl przeznaczyła na reklamę telewizyjną 6 243 170 zł a Rossmann 6 180 638 zł.

Tydzień wcześniej Lidl wydał podobną kwotę - 6 842 847 zł. Wtedy w zestawieniu marek z największymi wydatkami zabrakło Rossmanna, ale pojawiły się Biedronka (6 195 342 zł) oraz Tesco (4 455 493 zł).

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Trzy tygodnie wcześniej (29 maja - 4 czerwca) sieć Lidl przeznaczyła na reklamę w telewizji 4 783 976 zł, czyli prawie o połowę mniej niż tydzień wcześniej (9 300 355 zł). Biedronka wydała 4 488 722 zł (8 912 483 zł tydzień wcześniej).

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!