Jak podaje Money.pl, w ciągu ostatnich trzech lat estetyka wnętrz sklepów Lidl bardzo się poprawiła i uporządkowała. Co ciekawe, Lidl wcale nie króluje na liście najtańszych sklepów. Za duża popularnością sieci stoi zapewne solidne wsparcie marketingowe. Cały czas trwa głośna kampanii z Karolem Okrasą i Pascalem Brodnickim. Okazało się, że pozyskanie ich twarzy dla sieci to strzał w dziesiątkę.

Tymczasem, według jednego z nowszych zestawień Wirtualnej Polski z marca 2013 roku, na który powołuje sie serwis Money.pl, Lidl plasuje się na jedenastym miejscu w rankingu cen Koszyka WP - czyli zestawienia przykładowych zakupów wykonanych we wszystkich badanych sklepach.

Z kolei drugi pod względem popularności Tesco, w cenowym rankingu Wirtualnej Polski jest dopiero na dwunastej pozycji. Sieć Tesco zdobyło sobie przychylność klientów między innymi przyjazną i wieloletnią już kampanią, której głównym bohaterem jest karykaturalny potencjalny konsument- czyli zabawny Henio i jego urocza małżonka. Trzecia pod względem popularności Biedronka jest natomiast także na trzeciej pozycji w rankingu cen WP - czytamy w Money.pl.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl