Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Lidl integruje kanały sprzedaży. Promocjami łączy kanał online i offline

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 08-06-2020, 12:14
Ostatnie miesiące pokazują, że klienci poszukują aktualnie przede wszystkim produktów w niskich cenach. Takie trendy konsumenckie stały się przyczyną zdefiniowania na nowo strategii cenowych u wielu podmiotów na rynku. Lidl Polska od zawsze podkreśla niską cenę i wysoką jakość. Teraz firma dodatkowo z zainteresowaniem przygląda się możliwościom omnichannel i wprowadza pierwsze cross-promocje w innowacyjnej formule.
Lidl integruje kanały sprzedaży. Promocjami łączy kanał online i offline

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Lidl zareagował na potrzeby sygnalizowane przez klientów, m.in. obniżając ceny świeżego mięsa do -33% na stałe. Kolejne działania sieci zmierzają w kierunku jeszcze większej integracji kanałów sprzedaży oraz większym i częstszym promocjom cenowym.

Wszystkie kanały sprzedaży oraz dotarcia do klientów, które prowadzi Lidl Polska, w tym sieć ponad 700 sklepów stacjonarnych, lidl-sklep.pl, platforma do rezerwacji produktów – winnicalidla.pl oraz aplikacja zakupowa Lidl Plus, stwarzają możliwości łączenia ofert i promocji oraz jeszcze lepszego dopasowania do potrzeb klientów.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

więcej informacji:

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!