Lidl inwestuje w koncept "sklepów przyszłości"
- Autor: portalspozywczy.pl / KamCity
- Data: 14-11-2015, 10:07

Nowa koncepcja sklepów Lidl w Wielkiej Brytanii zakłada powiększenie dotychczasowej powierzchni obiektów. Znajdą się w nich m.in. toalety dla klientów czy pokoje dla rodziców z małymi dziećmi. Sieć zmieni także wygląd niektórych działów (np. tzw. Wine Cellar) czy stref przykasowych. Postawi także na szklane fronty, które dadzą więcej naturalnego światła.
Pierwszy sklep według tej koncepcji powstał w Rushden (Northamptonshire). Wyróżnia się on większą powierzchnią - 1,421 tys. mkw.
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
W ciągu najbliższych trzech lat Lidl planuje zainwestować 1,5 mld funtów w Wielkiej Brytanii, nie tylko w nowe placówki, ale także w modernizację i rozbudowę w kluczowych obszarach, takich jak Londyn.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
Powiązane tematy:
-
Lidl Polska kusi premią. 600 zł za pracę w wakacyjnym kurorcie
-
Właściciel Lidla i Kauflandu chwali się rocznymi wynikami
-
Lidl, Biedronka i Aldi mają sposoby na niższe ceny żywności
-
Lidl walczy o wartość koszyka i użytkowników aplikacji. Rozda im 10 zł na zakupy
-
Sieci handlowe pomagają Ukrainie. Ile same zyskują? To bezcenna reklama „po kosztach”
-
Dzień Dziecka 2022. Jakie promocje w Lidlu?
-
Lidl otwiera się w Retail Park Dzierżoniów
-
Lidl otwiera nowe centrum dystrybucyjne i szuka pracowników. Jakie będą zarobki?
-
Lidl rusza z "wielka promocją" od poniedziałku. Co będzie tańsze?
-
Lidl na 20-lecie działalności w Polsce przygotował antysmogowe murale. Gdzie?
- Pomoc KE dla Ukrainy zagrozi polskiemu drobiarstwu?
- Wpływ wojny na rynek żywnościowy przejawia się na kilku płaszczyznach
komentarze (1)
Powinni tak robic u nas w Polsce, bo jak czytałem na gowork.pl/opinie_czytaj,1030 to pewne rzeczy zaniedbują.
Odpowiedz