Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Lidl na Instagramie korzysta ze zjawiska ASMR, które ma wprowadzić odbiorcę w stan relaksacji

Lidl Polska od niemal trzech lat prowadzi swój kanał na Instagramie. W 2018 roku miał 100 tysięcy obserwatorów, dziś po niespełna dwóch latach profil sieci śledzi 200 tysięcy użytkowników.

Lidl na Instagramie korzysta ze zjawiska ASMR, które ma wprowadzić odbiorcę w stan relaksacji
Lidl na Instagramie korzysta ze zjawiska ASMR, fot. shutterstock

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 09-06-2020, 14:21

Instagram to m.in. narzędzie do komunikacji marki z klientem. Z tej możliwości od prawie 3 lat korzysta Lidl, śledząc bieżące trendy i docierając do odbiorców za pomocą social mediów.

Za prowadzenie kanału Lidla na Instagramie odpowiada VML Agency, a większość kreacji powstaje w dedykowanym studio, gdzie codziennie są tworzone nowe zdjęcia. Na swoim kanale Lidl wykorzystuje wszystkie dostępne formaty, czyli zarówno photo i video posty, stories oraz IGTV.  

Społeczność Lidl Polska na Instagramie najbardziej lubi owocowe smoothie Solevita, kosmetyki wegańskie Cien Food For Skin, a także lody proteinowe oraz produkty do ochrony przeciwsłonecznej Cien Sun i nie tylko. 

Niedawno Lidl po raz pierwszy postawił także na kampanię marketingową wyłącznie w social mediach, prezentującą produkty marek własnych w 15 sekundowych filmach na instastory. W swojej kampanii sieć postawiła na pobudzające zmysły zjawisko ASMR (ang. autonomous sensory meridian response), czyli formę prezentowania treści przez uaktywnianie naszych zmysłów poprzez łączenie bodźców wizualnych i dźwiękowych. 

Zjawisko często wywołuje przyjemne mrowienie w okolicach głowy, szyi i pleców, które jest reakcją naszego ciała na bodźce wizualne, słuchowe, dotykowe lub węchowe. Czynniki te mają na celu wprowadzić odbiorcę w stan relaksacji.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Lidl RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    social media RSS ALERT    /    instagram RSS ALERT    /    media społecznościowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.234.143.26
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!