Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Lidl najbardziej aktywną reklamowo marką w telewizji w 2016 r.

Według danych firmy Nielsen za okres 9-15 stycznia 2017 r. sieć Lidl wydała na reklamę w telewizji  4 783 440 zł, a Carrefour 3 648 158 zł – podaje serwis dlahandlu.pl.
  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 24-01-2017, 11:04
Lidl najbardziej aktywną reklamowo marką w telewizji w 2016 r.
fot. shutterstock

Oba brandy znalazły  się w zestawieniu TOP 10 marek z największymi wydatkami reklamowymi. 

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Według analizy domu mediowego Codemedia najbardziej aktywną reklamowo marką w telewizji w 2016 roku by Lidl. Największy wzrost zanotowała sieć hipermarketów Carrefour, który po wdrożeniu nowej strategii komunikacyjnej zwiększył swoją aktywność telewizyjną ponad pięciokrotnie.

Więcej na dlahandlu.pl

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • siorek 2017-01-24 13:57:09

    \"Według danych firmy Nielsen za okres 9-15 stycznia 2017 r. sieć Media Expert wydała na reklamę w telewizji 5 630 970 zł, Lidl 4 783 440 zł\". Nie ma jak samemu sobie zaprzeczyć. Z liczb wynika, że najbardziej aktywny jest oczywiście media expert (BTW to polska sieć), a podajecie że lidl...

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner portalu
  • partner portalu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!