Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Handel

Lidl napędza sprzedaż Tygodniem Azjatyckim

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 17-08-2020, 12:14
Od 17 sierpnia, w ofercie Lidl Polska po raz kolejny pojawią się produkty Tygodnia Azjatyckiego. Na klientów czekać będą dania gotowe, egzotyczne soki, sosy, dodatki do sushi, słone i słodkie przekąski, kapusta kimchi oraz inne składniki będące podstawą dań kuchni azjatyckiej.
Lidl napędza sprzedaż Tygodniem Azjatyckim
Lidl napędza sprzedaż Tygodniem Azjatyckim, fot. shutterstock

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Lidl Polska z myślą o wszystkich klientach tęskniących za sushi, potrawach z curry oraz innych daniach kuchni azjatyckiej przygotował tydzień tematyczny. W poniedziałek, 17 sierpnia, wystartuje oferta Tygodnia Azjatyckiego. 

W sklepach Lidl Polska znajdziemy wszelkie składniki, które są potrzebne, aby przygotować sushi – m.in. ryż do sushi (3,99 zł/ 500 g/ 1 opak.), papier ryżowy (6,99 zł/ 250 g/ 1 opak.), sezam (2,49 zł/ 50 g/ 1 opak.), sos sojowy (3,99 zł/ 150 ml/ 1 but.), imbir do sushi (5,99 zł/ 190 g/ 1 opak.) czy liście alg morskich (4,99 zł/ 6 g/ 1 opak.).

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!