Lidl: Naszą strategią jest przede wszystkim rozwijanie marek własnych
- Autor: www.portalspozywczy.pl
- Data: 21-08-2018, 14:24

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
- Naszą strategią jest przede wszystkim rozwijanie marek własnych, które mają coraz większy udział w asortymencie Lidla. Od lat traktujemy ich rozwój jako jeden ze sposobów budowania przewagi konkurencyjnej. Rozpoczynaliśmy od budowania marek Lidla jedynie w kilku kategoriach produktowych - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Aleksandra Robaszkiewicz, Communication Manager, Lidl Polska.
- Dzisiaj na półkach mamy ponad 100 brandów własnych. Najważniejsze marki własne Lidla, to m.in.: wędliny Pikok, nabiał Pilos, sery Bluedino, pieczywo Chrupiące z Pieca, świeże mięso Rzeźnik, napoje gazowane marki Freeway oraz Kong Strong, soki, napoje i nektary pod marką Solevita, woda Saguaro, kawy Bellarom, a także ponad 100 rodzajów świeżych owoców i warzyw, dostępnych w ramach Ryneczku Lidla - dodaje.
komentarze (0)