Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Handel

Lidl obniża cenę ziemniaków z jesiennych zbiorów od polskich rolników

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 22-01-2021, 14:45
Po udanej pomocy panu Mieczysławowi, którego nietypowe buraki już trafiły do sklepów Lidla, przyszedł czas na wsparcie polskich producentów ziemniaków. W związku z pojawiającymi się informacjami w mediach o nadprodukcji tego warzywa, Lidl Polska postanowił obniżyć cenę sprzedaży ziemniaków niemytych, które już od poniedziałku, 25 stycznia, będą dostępne na Ryneczku Lidla za 0,99 zł/ 1 kg.
Lidl obniża cenę ziemniaków z jesiennych zbiorów od polskich rolników
Lidl sprzedaje ziemniaki z jesiennych zbiorów od polskich rolników, fot. shutterstock

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Obfite jesienne zbiory ziemniaków spowodowały, że na rynku rolnym pojawił się problem w zakresie ich rozprowadzenia. Lidl postanowił wspomóc wszystkich swoich polskich producentów ziemniaków, obniżając cenę sprzedaży towaru. Tym samym sieć odbierze od dostawców nadmiarowe ilości warzywa z wyjątkowo obfitych, jesiennych zbiorów. Lidl Polska realizuje kolejne działanie w duchu zero waste w celu ograniczenia marnowania żywności. Ziemniaki niemyte sprzedawane luzem będą dostępne na Ryneczku Lidla już od poniedziałku, 25 stycznia, w specjalnie obniżonej cenie sprzedaży 0,99 zł/ kg.

 – Wsparcie polskich producentów żywności jest dla nas priorytetem. Ostatnio pomogliśmy panu Mieczysławowi Miszczakowi, od którego kupiliśmy część nietypowych buraków. Teraz skupiamy się na pomocy wszystkim naszym polskim producentom ziemniaków, którzy znaleźli się w trudnej sytuacji w związku z obfitymi jesiennymi zbiorami. Obniżając cenę sprzedaży i odbierając nadmiarowe ilości towaru, wierzymy, że przyczyniamy się do przeciwdziałania marnowaniu żywności, co dla nas, jako odpowiedzialnej społecznie firmy, stanowi jedno z najistotniejszych zadań. Podejmujemy w tym zakresie również wiele innych działań, m.in. współpracujemy z Federacją Polskich Banków Żywności, prowadzimy autorski projekt „Kupuję, nie marnuję”, a także podejmujemy działania doraźne – komentuje Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications and CSR Lidl Polska.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

więcej informacji:

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!