Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Lidl obraził uczucia religijne? Sieć przeprasza za hasło „Słodki jeżu”

  • Autor: wirtualnemedia.pl
  • Data: 30-06-2017, 08:11
Lidl Polska promował na Facebooku akcję promocyjną cukru grafiką z hasłem „Słodki jeżu”. Część internautów uznała je za niestosowny żart z religii katolickiej. Lidl usunął wpis i przeprosił wszystkich urażonych - piszą wirtualnemedia.pl.

Grafika ze sloganem „Słodki jeżu” informowała o promocji, w ramach której w środę opakowanie cukru w sklepach Lidl kosztowało tylko 1,99 zł. - Słodki jeżu! Tylko w środę 28.06 cukier w Lidlu w cenie tak słodko niskiej, że aż nie wierzymy ;) - stwierdzono we wpisie. Niektórzy internauci skrytykowali ten slogan. Ocenili, że jest to niestosowny żart z religii katolickiej.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Czytaj więcej na: www.wirtualnemedia.pl.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • aga 2017-06-30 09:39:42

    Jako naród to my chyba w ogóle nie mamy poczucia humoru i dystansu do siebie, za to mamy w nadmiarze obrażalstwo z każdej możliwej okazji.

    Odpowiedz
  • Qra 2017-06-30 10:15:46

    Marny ten katolicyzm jak można go czymś takim obrazić

    Odpowiedz
  • Maciek 2017-06-30 10:41:15

    Głupota tych , którzy uważają się za wierzących jest porażająca jeśli w tym upatrują urazy. A jakoś im nie przeszkadzało jak pisowcy buczeli na imprezach na cmentarzach gdy był na nich np Prezydent Komorowski. Obłuda i zakłamanie polskich katolików są olbrzymie ale jak ich idolem jest Rydzyk, to trudno się dziwić.

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!