Partner portalu
partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Lidl podsumowuje I półrocze: Epidemia nie wpłynęła na nasze plany inwestycyjne

Epidemia nie wpłynęła na nasze plany inwestycyjne. Zgodnie z zakładaną na 2020 rok strategią część sklepów modernizujemy oraz zamierzamy otworzyć nowe obiekty, tworząc nowe miejsca pracy na terenie całego kraju. Podczas pierwszego półroczna 2020 roku udało nam się również rozszerzyć ofertę i wprowadzić nowe produkty - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications, Lidl Polska.

Lidl podsumowuje I półrocze: Epidemia nie wpłynęła na nasze plany inwestycyjne
Lidl podsumowuje I półrocze: Epidemia nie wpłynęła na nasze plany inwestycyjne, fot. shutterstock

Autor: Olimpia Wolf, portalspozywczy.pl
Data: 22-07-2020, 11:38

- Wybuch pandemii był wyzwaniem dla wielu branż, również handlowej. Warunki, w jakich przyszło nam funkcjonować, zarówno te ekonomiczne, jak i te związane z bezpieczeństwem zmieniały się niezwykle szybko i wymagały od nas reagowania z tygodnia na tydzień, a niekiedy z dnia na dzień. Staraliśmy się zachować elastyczność i na bieżąco wprowadzaliśmy nowe rozwiązania mające na celu ochronę pracowników i klientów. Zmianie uległa również prowadzona przez nas komunikacja konsumencka oraz marketingowa - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications, Lidl Polska.

- Epidemia nie wpłynęła jednak na nasze plany inwestycyjne. Zgodnie z zakładaną na 2020 rok strategią część sklepów modernizujemy oraz zamierzamy otworzyć nowe obiekty Lidl Polska, tworząc nowe miejsca pracy na terenie całego kraju - dodaje.

- Podczas pierwszego półroczna 2020 roku udało nam się również rozszerzyć naszą ofertę i wprowadzić nowe produkty. Asortyment spożywczy rozszerzyliśmy o kolejne produkty dla wegan i wegetarian – uruchomiliśmy specjalną „Wege Strefę Lidla", dzięki której klienci mogą w prosty sposób zlokalizować produkty dla wegan i wegetarian. Rozszerzyliśmy również naszą współpracę z Farmą Świętokrzyską – naszym stałym, polskim dostawcą bio warzyw i owoców – o ekologiczne i wegańskie potrawy. W naszej ofercie dostępne są dania gotowe Farmy Świętokrzyskiej takie jak wegański bigos, flaczki, kapusta z grochem, lunch z dyni, puree ziemniaczane czy soja w sosie pomidorowym - mówi przedstawicielka sieci.

- Uruchomiliśmy także specjalną antybakteryjną strefę, w ramach której oferujemy produkty do dezynfekcji rąk oraz ubrań, powierzchni czy przedmiotów. Wprowadzamy nowe produkty do naszej oferty artykułów przemysłowych i do sklepu internetowego Lidl-sklep.pl. W dalszym ciągu organizujemy także akcje tematyczne np. Tydzień Regionalny, Tydzień Amerykański czy Tydzień BIO - informuje Aleksandra Robaszkiewicz.

- Wraz z rozwojem epidemii cały zespół Lidl Polska intensywnie pracował nad tym, aby zapewnić ciągłość dostaw przy jednoczesnym zachowaniu jak najwyższych standardów bezpieczeństwa. Opracowaliśmy procedury zapewniające możliwość stałej, nieprzerwanej pracy centrów dystrybucyjnych oraz sklepów. Skupiliśmy się również na zapewnieniu bezpieczeństwa w sklepach. Nasi pracownicy zostali wyposażeni w przyłbice ochronne – środek ochrony osobistej chroniący jednocześnie jamę ustną, nos i oczy. Stanowiska kasowe zostały odgrodzone szybą ochronną wykonaną z plexi, a na podłogach zostały wyznaczone bezpieczne odległości między osobami stojącymi w kolejce. Pracownicy wszystkich sklepów oraz biur nieustannie mają dostęp do środków do dezynfekcji - mówi.

więcej informacji:

Lidl RSS ALERT    /    handel RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.228.10.34
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!