Lidl: Półka "Kupuję, nie marnuję" w 150 sklepach sieci
Lidl testuje w swoich sklepach półki z przecenioną żywnością opatrzone hasłem "Kupuję, nie marnuję". Celem akcji jest niemarnowanie żywności. Obecnie sieć prowadzi akcję w około 150 sklepach.

- Podejście do tematu niemarnowania żywności jest stałym i ważnym elementem społecznej odpowiedzialności biznesu Lidl Polska. Na poziomie każdego sklepu optymalizujemy wielkości zamówień oraz prowadzimy system przecen, aby skutecznie minimalizować ryzyko marnowania. Każdy sklep monitoruje termin przydatności do spożycia sprzedawanych artykułów – gdy czas ten jest krótki, produkty objęte są promocyjnymi cenami - informuje nas biuro prasowe sieci.
Lidl podkreśla, że dąży do tego, aby wiedza klientów na temat niemarnowania żywności była coraz większa. Od początku istnienia Lidl Polska, czyli od 2002 roku, współpracuje z Federacją Polskich Banków Żywności, z którą wspólnie obchodziła w ubiegłym roku Światowy Dzień Żywności.
Czytaj więcej w dlahandlu.pl


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.