Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Lidl Polska: Gazetki cieszą się popularnością wśród naszych klientów

Jakie formy komunikacji z klientami są wdrożone w Państwa sieci? - Nasi klienci mogą czerpać informacje o sklepach oraz asortymencie z różnych źródeł – m.in. z gazetek, strony internetowej, kanałów w mediach społecznościowych czy bezpośrednio od pracowników sali sprzedaży oraz infolinii - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communication, Lidl Polska.
  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 21-10-2019, 10:41
Lidl Polska: Gazetki cieszą się popularnością wśród naszych klientów
fot. shutterstock

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

- Dbamy o to, by asortyment był eksponowany w sklepach w sposób przejrzysty. Przy artykułach znajdują się etykiety z ceną, a asortyment objęty promocją jest dodatkowo oznaczony innym kolorem tak, aby się wyróżniał. Pracujący w naszych sklepach pracownicy sali sprzedaży znają naszą ofertę produktową, dlatego również służą pomocą podczas zakupów - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communication, Lidl Polska.

- Każdego tygodnia wydajemy trzy gazetki – dwie z ofertą artykułów spożywczych, a jedną z ofertą artykułów przemysłowych. Gazetki są dla nas ważnym kanałem informacji o cotygodniowej ofercie oraz promocjach. Wiemy również, że cieszą się one popularnością wśród naszych klientów, którzy na bieżąco je śledzą. Zależy nam na tym, aby gazetki były dostępne w różnych kanałach – tak by dostęp do informacji na temat naszej oferty był jak najbardziej wygodny i komfortowy. Klienci znajdą nasze gazetki w sklepach, poprzez stronę www.lidl.pl, a także w aplikacjach Lidl Plus i aplikacji Lidl oraz poprzez newsletter. Klient ma ponadto możliwość oglądania gazetki w trybie online lub pobrania jako plik pdf. Nasze gazetki dostępne są także poprzez najpopularniejsze aplikacje i serwisy gazetowe jak np.: Blix, Moja gazetka czy też Gazetki - informuje przedstawicielka sieci.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!