Lidl Polska: Gazetki cieszą się popularnością wśród naszych klientów
- Autor: portalspozywczy.pl
- Data: 21-10-2019, 11:03

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
- Dbamy o to, by asortyment był eksponowany w sklepach w sposób przejrzysty. Przy artykułach znajdują się etykiety z ceną, a asortyment objęty promocją jest dodatkowo oznaczony innym kolorem tak, aby się wyróżniał. Pracujący w naszych sklepach pracownicy sali sprzedaży znają naszą ofertę produktową, dlatego również służą pomocą podczas zakupów - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communication, Lidl Polska.
- Każdego tygodnia wydajemy trzy gazetki – dwie z ofertą artykułów spożywczych, a jedną z ofertą artykułów przemysłowych. Gazetki są dla nas ważnym kanałem informacji o cotygodniowej ofercie oraz promocjach. Wiemy również, że cieszą się one popularnością wśród naszych klientów, którzy na bieżąco je śledzą. Zależy nam na tym, aby gazetki były dostępne w różnych kanałach – tak by dostęp do informacji na temat naszej oferty był jak najbardziej wygodny i komfortowy. Klienci znajdą nasze gazetki w sklepach, poprzez stronę www.lidl.pl, a także w aplikacjach Lidl Plus i aplikacji Lidl oraz poprzez newsletter. Klient ma ponadto możliwość oglądania gazetki w trybie online lub pobrania jako plik pdf. Nasze gazetki dostępne są także poprzez najpopularniejsze aplikacje i serwisy gazetowe jak np.: Blix, Moja gazetka czy też Gazetki - informuje przedstawicielka sieci.
komentarze (0)