Lidl Polska: Gazetki cieszą się popularnością wśród naszych klientów
Jakie formy komunikacji z klientami są wdrożone w Państwa sieci? - Nasi klienci mogą czerpać informacje o sklepach oraz asortymencie z różnych źródeł – m.in. z gazetek, strony internetowej, kanałów w mediach społecznościowych czy bezpośrednio od pracowników sali sprzedaży oraz infolinii - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communication, Lidl Polska.

- Dbamy o to, by asortyment był eksponowany w sklepach w sposób przejrzysty. Przy artykułach znajdują się etykiety z ceną, a asortyment objęty promocją jest dodatkowo oznaczony innym kolorem tak, aby się wyróżniał. Pracujący w naszych sklepach pracownicy sali sprzedaży znają naszą ofertę produktową, dlatego również służą pomocą podczas zakupów - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communication, Lidl Polska.
- Każdego tygodnia wydajemy trzy gazetki – dwie z ofertą artykułów spożywczych, a jedną z ofertą artykułów przemysłowych. Gazetki są dla nas ważnym kanałem informacji o cotygodniowej ofercie oraz promocjach. Wiemy również, że cieszą się one popularnością wśród naszych klientów, którzy na bieżąco je śledzą. Zależy nam na tym, aby gazetki były dostępne w różnych kanałach – tak by dostęp do informacji na temat naszej oferty był jak najbardziej wygodny i komfortowy. Klienci znajdą nasze gazetki w sklepach, poprzez stronę www.lidl.pl, a także w aplikacjach Lidl Plus i aplikacji Lidl oraz poprzez newsletter. Klient ma ponadto możliwość oglądania gazetki w trybie online lub pobrania jako plik pdf. Nasze gazetki dostępne są także poprzez najpopularniejsze aplikacje i serwisy gazetowe jak np.: Blix, Moja gazetka czy też Gazetki - informuje przedstawicielka sieci.
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
- Komunikujemy się z naszymi klientami również za pośrednictwem naszych kanałów w mediach społecznościowych oraz stron internetowych. Na stronie www.lidl.pl klienci mogą znaleźć informacje na temat aktualnej oferty, ale również poznać bliżej naszą firmę – m.in. zapoznać się z naszym raportem z zakresu społecznej odpowiedzialności czy polityką zakupów dotyczącą świadomego odżywiania. Z kolei na stronie www.lidl-sklep.pl prezentujemy ofertę sklepu internetowego, a za pośrednictwem www.winnicalidla.pl klienci mogą dowiedzieć się o najnowszych promocjach oraz zarezerwować wino lub inny alkohol - dodaje.
- Codziennie zamieszczamy również nowe informacje na temat naszej oferty na fanpage Lidl Polska na Facebooku, który polubiło już ponad milion osób. Jesteśmy obecni także na Instagramie, gdzie prezentujemy nasze produkty przy pomocy zdjęć, filmów oraz Instastories. W naszej najnowszej kampanii digitalowej za pośrednictwem Instagrama postawiliśmy na ASMR (ang. autonomous sensory meridian response), czyli formę prezentowania treści przez uaktywnianie naszych zmysłów poprzez łączenie bodźców wizualnych i dźwiękowych - mówi przedstawicielka Lidla.
- Dzięki kanałom typu Facebook oraz Instagram możemy na bieżąco odpowiadać na pytania naszych klientów w komentarzach lub wiadomościach prywatnych. Do dyspozycji naszych klientów jest również infolinia – z naszymi pracownikami można skontaktować się przez 6 dni w tygodniu od poniedziałku do soboty w godzinach 8:00 - 21:00 - informuje Aleksandra Robaszkiewicz.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.