Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Lidl Polska: Ponad 7 proc. udział w rynku, 17 tys. pracowników i obrót na poziomie 18 mld zł

Strona 2 z 2


Autor: portalspozywczy.pl
Data: 09-09-2019, 12:44

Sieć podaje w raporcie, że fundamentem podejścia do zarządzania opartego na zasadach odpowiedzialnego biznesu jest wnikliwa analiza wpływów społecznych, gospodarczych i środowiskowych oraz jakości i charakteru relacji firmy z jej interesariuszami. - Naszym zdaniem takie podejście przynosi korzyści zarówno nam, jak i naszemu otoczeniu. Nasz sukces wiąże się z licznymi relacjami społecznymi i biznesowymi. Wpływamy na otoczenie, a ono wpływa na nas. W naszej branży skala tych relacji jest naprawdę szeroka. Część firm, w tym Lidl Polska, korzysta z międzynarodowego standardu dialogu z interesariuszami o nazwie AA1000SES. Standard ten określa zasady prowadzenia spotkań konsultacyjnych z interesariuszami oraz późniejszego korzystania z wniosków płynących z tego typu konsultacji – informuje Lidl Polska.

Cele środowiskowe  Lidl Polska:

  • Co najmniej 50% asortymentu w kategoriach ryb świeżych, mrożonych i delikatesowych produktów rybnych oraz 30% konserw posiada certyfikat Marine Stewardship Council (MSC).
  • Do końca 2022 r. 50% kawy w naszym asortymencie będzie posiadało certyfikaty zrównoważonego rozwoju i ochrony środowiska,
  • Do końca 2019 roku 100% kwiatów i roślin w naszym asortymencie będzie certyfikowanych zgodnie ze standardami zrównoważonego rozwoju i ochrony środowiska (certyfikat GLOBALG. A. P., GRASP, Fairtrade lub holenderski Milieu Project Sierteel (MPS).
  • Do końca 2025 r. całkowicie wyeliminujemy ze sprzedaży jaja z chowu klatkowego.
  • Do końca 2022 r. 50% herbat ziołowych i owocowych w naszym asortymencie będzie posiadało certyfikaty zrównoważone - go rozwoju i ochrony środowiska,
  • Do końca 2022 r. 100% herbaty zielonej, czarnej i rooibos w naszym asortymencie będzie posiadało certyfikaty zrównoważonego rozwoju i ochrony środowiska,
  • Do 2025 r. ograniczymy zużycie plastiku w opakowaniach o 20%
  • Do 2025 r. zredukujemy w asortymencie marek Lidla średnią ważoną dodanych soli i cukru o 20%
  • Do końca 2022 r. będziemy stosować do produkcji artykułów spożywczych marek Lidla wyłącznie segregowany olej palmowy 2 , pochodzący ze zrównoważonej produkcji.
Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Lidl RSS ALERT    /    Lidl Polska RSS ALERT    /    Maksymilian Braniecki RSS ALERT    /    dyskonty RSS ALERT    /    handel RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.234.241.200
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!