Partner portalu
partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Lidl Polska rusza z programem wsparcia dla swoich pracowników

Lidl Polska z myślą o dobrym samopoczuciu swoich pracowników uruchomił Program Wsparcia Pracowników, w ramach którego oferuje im i ich rodzinom bezpłatną oraz anonimową pomoc prawników, psychologów i doradców finansowych. Porady udzielane są bezpłatnie, codziennie, przez całą dobę oraz w poufności.

Lidl Polska rusza z programem wsparcia dla swoich pracowników
Lidl Polska rusza z programem wsparcia dla swoich pracowników, fot. shutterstock

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 02-07-2020, 12:26

 – Lidl Polska to ponad 20 tys. pracowników, którzy stanowią zgrany zespół i każdego dnia z zaangażowaniem wykonują swoją pracę. To społeczność, o którą jako firma dbamy i na której nam zależy. Największą wartością naszej firmy są właśnie ludzie, którzy ją tworzą, dlatego w trosce o ich zdrowie objęliśmy ich bezpłatną, prywatną opieką medyczną oraz wprowadziliśmy kartę Multisport. Wiemy też, że problemy dnia codziennego mogą wpływać na samopoczucie. Dlatego niezależnie od sytuacji nasi pracownicy mogą liczyć na pomoc w kwestiach, które wykraczają poza sprawy służbowe – mówi Wolfgang Hennen, Członek Zarządu ds. Personalnych, Lidl Polska.

–  Uruchomiliśmy właśnie innowacyjny Program Wsparcia Pracowników, w ramach którego oferujemy wszystkim naszym pracownikom i ich rodzinom pomoc w rozwiązywaniu problemów z obszaru finansów, prawa oraz psychologii. Jest to bezpłatna i anonimowa platforma wsparcia, która działa 24/7. Za jej pośrednictwem każdy, kto czuje taką potrzebę, może zasięgnąć porady prawnika, psychologa czy doradcy finansowego. Lidl zaczyna się od ludzi, dlatego chcemy wspierać naszych pracowników i ich rodziny na wszystkich możliwych polach –  dodaje.

Program Wsparcia Pracowników wystartował 1 lipca br. Jest to nieodpłatna i dobrowolna usługa w zagwarantowanej poufności. Dzięki niej pracownicy i ich rodziny otrzymują profesjonalną pomoc, ponieważ porad udzielają wysoko wykwalifikowani specjaliści z doświadczeniem zawodowym w obszarze finansów, prawa i psychologii.

Sieć podkreśla, że bez względu na charakter problemu, szeroki zakres wiedzy specjalistycznej dostępnej w ramach programu może pomóc w dokonaniu pozytywnych zmian i poprawić jakość życia. Wsparcie jest dostępne całodobowo, telefonicznie, przez Internet i aplikację mobilną. Porady specjalistów udzielane są szybko, a w sytuacjach kryzysowych pomoc jest natychmiastowa.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Lidl RSS ALERT    /    sklepy RSS ALERT

KOMENTARZE (2)

  • Rx 2020-07-03 11:20:24
    No rewelacja!,,,Bardzo potrzebna pomoc ,szczególnie psychiatryczna dla pracowników. ...ARBEIT MACHT FREI. !
  • Grazyna 2020-07-06 09:24:21
    Uważam,że musi być poruszony temat wynagrodzeń w Polsce w marketach zachodnich.Rozmawiałam w kilku marketach z nimi i okazuje się ,że tylko ułamek z nich ma minimalnie wyższe wynagrodzenia natomiast reszta prawie najniższe krajowe w Polsce !!A że mają one wysokie zyski pieniądze opuszczają Polskę lub inwestują w dalszy ich rozwój ELIMINUJĄC POLSKI HANDEL!!To niedopuszczalne. Uważam,że zarobki naszych pracowników powinny być na tym samym poziomie co w ich rodowitych krajach. Lidl i Kaufland otrzymują z zachodnich instytucji finansowych i UE pieniądze na ekspansję polskiego rynku!Polska takiej pomocy nie otrzymała!!

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.228.10.34
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!